![]() |
#1 |
Africa on the Road
![]() Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 253
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 400
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s
|
![]()
Mam do Was pytanie, może głupie ale wolę się podpytać niż sam kombinować. Posiadam buty TCX X-DESERT GTX i przez ich dosyć gruby bieżnik podeszwy + w miarę masywny czubek buta ciężko operować dźwignią zmiany biegów. Rozmawiałem na ten temat z człowiekiem ze sklepu bo miałem ten problem przy "cywilnym" motocyklu na kursie. Otrzymałem odpowiedź, że w moto klasy NAT dźwignia zmiany biegów jest dłuższa i jest więcej miejsca na duży but. Niestety mam wrażenie, że to nie prawda. Miejsca jest tyle samo... Teraz pytanie do Was: Tak ma być? Te buty są po prostu duże i inne będą lepsze? Jest jakaś szansa na regulację długości dźwigni zmiany biegów (wymiana na dłuższą)?
Czy pomoże wywalenie tej gumy, która jest na oryginalnych podnóżkach? Ona w pewien sposób podwyższa podnóżek i jest "luźna" co powoduje, że bieżnik podeszwy się w nią haczy.
__________________
Pozdrawiam, Łukasz | https://www.facebook.com/africaonroad |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,963
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 34 min 30 s
|
![]()
Dłuższa dźwignia spowoduje, że będziesz musiał wykonać większy ruch stopą żeby zmienić bieg.
Są jakieś akcesoryjne regulowane, ale kosztują chyba 700zł... Więc masz dwie opcje albo się przyzwyczaj albo zmień buty. aj przepraszam jest jeszcze trzecia opcja DTC ![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Stopa po paru dniach się przyzwyczaja do nowego sposobu zmieniania, nie ma co ruszać dzwigni, po zmianie na Touratech destino miałem tak samo, teraz nie czuje różnicy między starymi i nowymi butami
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Zawsze możesz podnieść w górę dźwignię na wieloklinie jak ci miejsca za mało. Ja ciut uniosłem bo też mi nie do końca było wygodnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Africa on the Road
![]() Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 253
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 400
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Pozdrawiam, Łukasz | https://www.facebook.com/africaonroad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
Nie wiem jak jest w NAT, ale w innych motocyklach którymi jeździłem gumy na podnóżkach to było śliskie ścierwo po którym zjeżdżał but jak było mokro. Pierwsze do wywalenia.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 385
Motocykl: Honda Wave 110i
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 11 godz 14 min 3 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Jak po praru dniach nadal bedzie ci przeszkadzac, to podnies sobie sama dzwignie na wielowypuscie. Ja tak zrobilem bo mam duza stope i jest git. Nic wiecej nie trzeba
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
niby środek lata a temat jak z lutego...
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zmiana w reflektorach | bartol44 | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 11.05.2015 13:39 |
zmiana biegów z hałasem :) | kamol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 22 | 27.08.2008 09:02 |