![]() |
#1 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,408
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 35 min 8 s
|
![]()
Na targach IMOT 2018 w Monachium został wystawiony do wglądu silnik Hondy Africa Twin CRF 1000 z manualną skrzynią biegów po zrobieniu 50.000 km przez dziennikarzy gazety MOTORRAD.
Poniżej zdjęcia. Z góry przepraszam za jakość, ale robione były telefonem i dodatkowo odbijało się światło od gabloty, w której leżał silnik. IMG_20180217_102048.jpg IMG_20180217_102036.jpg IMG_20180217_102027.jpg IMG_20180217_102015.jpg IMG_20180217_101949.jpg IMG_20180217_101926.jpg IMG_20180217_101919.jpg IMG_20180217_101912.jpg IMG_20180217_101905.jpg IMG_20180217_100836.jpg IMG_20180217_100832.jpg IMG_20180217_100811.jpg IMG_20180217_100744.jpg IMG_20180217_100733.jpg IMG_20180217_100721.jpg IMG_20180217_100718.jpg IMG_20180217_102001.jpg IMG_20180217_101931.jpg
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
No i jakie wnioski postawili?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,408
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 35 min 8 s
|
![]()
Dosłownie tylko chwilę rozmawiałem z pracownikiem gazety, bo zaciekawiło go, dlaczego robię zdjęcia szprych i przedniego zawieszenia, gdy najważniejszy w tym wszystkim był silnik
![]() Wprost nie odpowiedział, ale gdyby nie było się czym chwalić to takiego pokazu by nie było. Podobnie przetestowali swego czasu Hondę NC750X i gdy po 50.000 oddali silnik do eksperta w celu oceny zużycia silnika to stwierdził, że silnik został dobrze dotarty.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
no tak ze zdjęć to nie wygląda to za ładnie prawde mówiąc.
Gdy robili to samo z hondą nc750x to silnik wygladał idelanie: https://www.youtube.com/watch?v=kdDWE2mTQ5w |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Z opisów na karteczkach wychodzi, że wszysko jest cacy poza lekkim spadkiem ciśnienia na drugim garnku spowodowanym nieszczelnością zaworu ssącego i wydechowwego.
Ale ja się pytam co to jest 50.000 km dla litrowego, niewysilonego motocykla ![]() Chyba, że to teraz jest taki wzorzec? Może poczekamy aż Varahannes, który już nakręcił ponad 100.000 km zakończy test i wtedy niech rozbiorą. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
no właśnie co to teraz 50k km,
ponizej honda nx700x po 200k km! bez żadnych problemów poza wymienioną pompą wody. https://www.youtube.com/watch?v=i9rnnBBotMI |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Gdzies komus w glowie zablyslo ze 200kkm to jakis wyznacznik jakosci i zywotnosci. Mysle ze 500kkm to jest jakis tam prog. Jak widze chwalacych siec rajdersow lc8 z 100 czy 150kkm to smieszy mnie to. To normalny przebieg. Co innego 400 czy 600
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Dokładnie. 50tys. km to drobna rozgrzewka. Dobry test byłby po min. 200tys. km.
Co do LC8 to największy widziałem chyba coś ponad 300tys. km. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
to sie komuś tu chyba z prebiegami samochodów pomyliło i to starszej generacji, sprzed idiotyzmów norm Euro. A co do Afryki to cos mi się wydaje że nowa AT po 200k km bedzie do generalnego remontu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Pamietam kilka ladnych lat temu ktm zrobil podobną rozbiórkę lc8 990adv po dwuletnim tescie 65 tys.km. Wszystko pomierzyli i bylo zerowe zuzycie. Wiec po co taki test? Jak wyzej,jakby to bylo po 200tys. to rozumiem.
|
![]() |
![]() |