Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.03.2018, 21:27   #1
panzer
 
panzer's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Lodz
Posty: 117
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
panzer jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 18 godz 55 min 23 s
Domyślnie Gdzie kupić przekaznik pompy CF304A

Hej,
Jak w temacie. Padł mi przekaźnik od pompy Shindengen CF304A. Nie mogę nigdzie takiego znaleźć. Ma ktoś na stanie albo wie gdzie kupić?

panzer jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.03.2018, 23:20   #2
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,781
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 49 min 26 s
Domyślnie

Wiesz, że można bez tego jeździć? Pamiętając o tym, że jak nie wyłączysz zapłonu przy "glebie" to pompa będzie pracować, a benzyna wyciekać z gaźników. Można to naprawić, albo zbudować samemu. Kumaty elektronik ogarnie to w 5 minut.
Pewnie to bardzo drogie u pana Hondy, a używki - niewiadoma?

W następną zimę zmajstruje taki układ. Teraz nie mam czasu
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.03.2018, 23:31   #3
Maupa


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 87
Motocykl: Lc4e, Rd04N
Przebieg: 300 000
Maupa jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 2 s
Domyślnie

A jak można bez tego jeździć? Że się tak wp.. wtrącę
Maupa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.03.2018, 01:19   #4
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,781
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 49 min 26 s
Domyślnie

Zwierając odpowiednie piny z trzech dostępnych
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 3 piny.JPG (19.0 KB, 190 wyświetleń)
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.03.2018, 09:57   #5
Maupa


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 87
Motocykl: Lc4e, Rd04N
Przebieg: 300 000
Maupa jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 2 s
Domyślnie

Wybieram bramkę numer 3
Patrzę na schemat helekpstryki do mojej rd04 i dumam, które to piny?
Czy trzeba zewrzeć 'sygnałowy' z cewki z fazowym na pompę?
Maupa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.03.2018, 10:34   #6
panzer
 
panzer's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Lodz
Posty: 117
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
panzer jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 18 godz 55 min 23 s
Domyślnie

Cytując post z forum hondy shadow:
Cytat:
Jakis czas temu "padła" pompa paliwa w moim sprzęcie i dwie nastepne po krótkim okresie uzytkowania również (obie stosunkowo "świeze" bo z yamahy r6 ok. 2000r). U mnie przekażnik podaje po przekręceniu kluczyka w stacyjce napięcie do pompy na stałe, a ta pracuje tak długo aż nie wytworzy ciśnienia na wyjściu do gaźnika, po czym jej praca ustaje przy ciągłum zasilaniu pradem. W trakcie pracy silnika powolnymi nielicznymi impulsami paliwo jwst dotłaczane. Czy aby napewno napięcie powinno być dostarczane w sposób ciągły, a jedynym czynnikiem taktującym pracę pompy jest wytworzone ciśnienie bądź jego spadek?
Fkatycznie można bez tego jeździć ale wygląda na to, że to znacznie skraca żywotność pompy.
panzer jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.03.2018, 10:58   #7
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 22 s
Domyślnie

Nic nie skraca. Ja mam przełącznik do ręcznego włączania pompy. Pomaga przy uruchomieniu silnika po dłuższym postoju. Ów przekaźnik ma jedynie za zadanie włączyć obwód po otrzymaniu sygnału o rozruchu silnika. Dalej pompa jest cały czas zasilana i pracuje sama automatycznie. Polecam przełącznik.
__________________
:O
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.03.2018, 18:26   #8
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,781
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 23 godz 49 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Nic nie skraca.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.04.2018, 02:35   #9
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,905
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 1 godz 10 min 32 s
Domyślnie

w xlv750r pompa startowala po zaplonie jak w wielu innych motocyklach. zeby nie psuc wiazki trzeba kupic sobie takie zlacze ( nazywa sie to zlacze MTW) i odpowiednio opiac na stale albo uzyc innego hermetycznego przekaznika. jest ich na rynku sporo. ze wzgledu na specyfike pracy kupic jakis wyzszej klasy np. przemyslowy OMRON. siade wieczorem i opisze jak to zrobic. rozumiem ze chodzi o rd07a.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 8e2007a44932966ac5ab6954ca48.jpg (12.9 KB, 139 wyświetleń)
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 01.04.2018 o 09:12
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.04.2018, 13:46   #10
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,905
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 1 godz 10 min 32 s
Domyślnie

a najprosciej to chyba tak zrobic. tylko zerknij na schemat czy nie trzeba wypriwadzen zamienic miejscami

http://m.sklepmotocyklowy.pl/pl/prod...paliwowej.html

no i to mi w oko wpadlo przed chwila:

http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=31574
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 02.04.2018 o 02:17
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 23:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.