|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16.05.2009, 11:36 | #1 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,002
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 3 dni 19 godz 58 min 9 s
|
Dyno Jets
Siema,
Zanabyłem dyno jety dla Afri. Wraz z nimi dostałem instrukcję, w której opisany jest montaż i regulacja w postaci ilości obrotu śruby mieszanki. Mam dylemat. Czy robić to z hamownią, czy bez. Z hamownią może da się wszystko dokładnie ustawić. Jednak jest to 400 PLN więcej. Ma ktoś już doświadczenie z takimi ustawieniami? Jest sens wywalać kasę? Mam przelotowego arrowa, pod którego dyno jety powinny poprawić dół i jeszcze dać kopa na wyższych obrotach. Czy hamownia pozwoli zlokalizować dokładne ustawienia, czy tylko dostanę wykresy warte kilka stów?
__________________
Pozdro |
16.05.2009, 13:49 | #2 |
Pracowałem na hamowni parę lat takiej prawdziwej stacjonarnej. Tam zabawa z samym silnikiem miała by sens i dokładny wynik. Ja sam mam mieszane uczucia co do wydruku i dokładności takiej hamowni Widziałem tu wydruki
http://africatwin.com.pl/showpost.ph...9&postcount=10 przypominały mi pomiar ciśnienia w cylindrach na dodatek bardzo niedokładny. Dla mnie wydatek 400PLN za taką usługę ...........wolałbym za te 400 zeta spędzić wieczór z młodymi orientalnymi dziewczynami Moja rada sam popróbuj ustawień (skrajnych) potem wybierz te które w twoim odczuciu są najlepsze, a prywatnie powiem ci tak: daj sobie spokój z tymi dyno jety-tami to jest AT nie plastik Bardziej się AT ucieszy jak kupisz jej coś pożyteczniejszego |
|
16.05.2009, 14:51 | #3 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,002
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 3 dni 19 godz 58 min 9 s
|
Dzięki Kazmir za odpowiedź. Dyno jety potrzebuje pod tlumik. Afri dlawi sie na nizszych obrotach i strzela w wydech przy ujeciu gazu. Chce zatrzymac arrowa bo ma zajebisty dzwiek i na wysokich obrotach daje czadu.
__________________
Pozdro |
16.05.2009, 15:26 | #4 |
|
|
16.05.2009, 21:41 | #5 |
Administrator
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 1,203
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 6 dni 9 godz 38 min 54 s
|
Cześć,
mi to zrobił mechanik bardziej na wyczucie (chłopak jest raczej dobry, poznaniaki wiedzą o kogo chodzi). Przejechałem się dopiero wczoraj i moje wrażenia. Po założeniu, moto trochę dymiło przy przegazówkach, na czarno, więc pewnie mieszanka za bogata. Ale wczoraj jeździłem 130km z kumplem na Viadrze z tyłu i uczuliłem go, żeby szukał dymu. Ale mówi, że czysto więc pewnie jest ok. Założyłem bo mam K&N, pustego Motada i miałem dziurę po odpuszczeniu gazu i odkręceniu po raz drugi. Wczoraj nie zauważyłem, żeby coś takiego występowało. Ale nie jeździłem od listopada, wczoraj dopiero pierwszy raz dłużej więc nie do końca jestem obiektywny. Nie wiem ile jeszcze pali ale sprawdzę w przyszłym tygodniu. To tak bardziej off-top. A co do śrub regulacji to chyba napisane jest w instrukcji, żeby to zrobić tak jak w serwisówce czyli 2,5 obrotu. A i tak czasami wali w tłumnik ale do tego się można przyzwyczaić. pozdr, laska |
17.05.2009, 00:35 | #6 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
Przeciez DYnojet stosowne pomiary poczynił za Ciebie. Ustaw dokladnie tak jak pisza w instrukcji z uwzgledenieniem wielkosci dyszy głownej do aftermarketowego tłumika.
wolnych nie ruszaj. Masz jeszcze wiertlo do rozwiercenia tloka przepustnicy. Tego juz nie przywrocisz jak ci sie nie spodoba. Zwroc uwage czy twoja iglica sie zwęza skokowo. Bo jesli nie, to jest do modelu 93-96. No i ciesz sie duzym spalaniem. 04 paliła 9l na trasie i szla dwie paczki.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
17.05.2009, 11:01 | #7 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,002
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 3 dni 19 godz 58 min 9 s
|
Dzięki chłopaki za odpowiedzi.
Iglica zwęża się skokowo. Podos, co masz na myśli mówiąc o uwzględnieniu wielkości dyszy głównej do aftermaketowego tłumika?
__________________
Pozdro |
17.05.2009, 21:39 | #8 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wydra
Posty: 803
Motocykl: RD03
Przebieg: 69tys
Online: 2 miesiące 4 tygodni 14 godz 22 min 46 s
|
Ja mam arrowa ale chinol mówił że mam jeżdzić i nic nie ryc
__________________
pozdrawiam michoo |
17.05.2009, 22:09 | #9 |
Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
mam na mysli to co piszą w instrukcji: inna dysza do oryginalnego tlumika (stock silencer) inna do akesoryjnego (aftermarket)
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
16.01.2012, 01:36 | #10 |
Czy iglica zwężająca się skokowo podejdzie do RD07? Czy tylko pasuje do RD07A?
|
|