|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.11.2018, 00:15 | #1 |
Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Wrzosy
Posty: 33
Motocykl: RD04
Przebieg: 95000
Online: 1 dzień 12 godz 16 min 12 s
|
Pompa hamulcowa rd03
Panowie szybkie pytanie. Czy pompa hamulcowa przednia od rd3 da radę w rd4 na dwa zaciski?
|
27.11.2018, 01:36 | #2 |
Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 849
Motocykl: TA
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 25 min 0
|
Jest ryzyko iż w pewnych okolicznościach (kończą się klocki )braknie Ci płynu
Sama wydajność siły powinna być OK. |
02.12.2018, 08:15 | #3 |
Administrator
|
Klocki do dwutarczówek są cieńsze niż do jednej w 03 więc całkiem możliwe że ubytek klocka grubego(03) i klockow cienkich (04.07) będzie porównywalny.
Sprawdź pojemność zbiorniczków tak profilaktycznie.
__________________
AT03 |
02.12.2018, 12:34 | #4 |
Interesuje Cię Kolego pojemność robocza cylindra pompy i sumaryczna pojemność cylinderkow w zacisku. Ustalasz ten stosunek dla rd03 i liczysz to samo dla rd04 i masz odpowiedz.
To co koledzy piszą jest drugorzędnym parametrem - w skrócie interesuje Cię czy to będzie hamowało a nie czy wystarczy płynu... A prościej jeszcze obczaj czy średnica i skok tłoka są takie same dla obydwu pomp. Jeśli nie możesz znaleźć info to porównaj chociaż numery katalogowe dla tłoczka. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
13.01.2019, 20:04 | #5 | |
Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 147
Przebieg: Rosnący
Online: 2 dni 23 godz 59 min 27 s
|
Cytat:
I tak tu masz pompę z tłoczkiem 15mm 12,7mm (1/2") Na dole zdjęcia pomp od Afry; pompa 11mm (pewnie jedna tarcza) i 12,7mm. Swoją drogą trochę się u siebie bawiłem pompami, bo wywaliłem jedną tarczę. Pompę z 15mm (dla 2 tarcz w F800GS) najpierw zmieniłem na 12,7 (z jakiejś starej Yamahy). Klamka była twardsza, ale i mniejszy skok powodował zablokowanie koła. Potem była pompa 11mm z jakiegoś skuterka. Klamka była aż za miękka, a koło blokowało dopiero, gdy klamka była przy kierownicy. Teraz mam pompę 12mm z KaTa RC i jest idealnie. PS: Te same pompy na znanym portalu potrafią naprawdę różnie kosztować. Te ze skuterów są zazwyczaj sporo tańsze |
|
14.01.2019, 00:39 | #6 |
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Kerry :-)) Ireland
Posty: 487
Motocykl: RD07a
Przebieg: 61.000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 7 godz 40 min 0
|
Takiej wiedzy mi brakowalo, dzieki wielkie. Troche kombinuje z pompami wiec sie przyda.
|
14.01.2019, 06:42 | #7 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 147
Przebieg: Rosnący
Online: 2 dni 23 godz 59 min 27 s
|
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa hamulcowa przód - zamiennik | siwy | Wszystko dla Afryki | 9 | 20.03.2016 23:27 |
Pompa hamulcowa kaput. | newrom | Hamulce, kola, opony | 13 | 23.09.2008 10:28 |