31.12.2018, 10:42 | #1 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
CRF1000 fajki długie
Poszukuję wewnętrznych (długie) fajek świec zapłonowych do CRF
oznaczenie fajki : SF05EMGK oznaczenie OEM : 30700-HL4-A01 dodam jeszcze, że obie nie mają przejścia....zastanawiam się czy ktoś z innych użytkowników CRF mierzył rezystancję fajek bo aby padły dwie to nie przypadek, motocykl pracował prawidłowo więc pewnie iskra sobie dawała jeszcze radę ale defekt jest defektem. Natomiast fajki krótkie są ok. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.01.2019 o 12:01 |
04.01.2019, 22:34 | #2 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
Kupiłem dwie używane z rozbitka po 700km przebiegu jedna zamiast 5k ma 19k czyli walnieta dziadostwo że słów brakuje...
|
17.04.2019, 20:36 | #3 |
Moderator
|
Dzisiaj podczas odbioru moto po dużym serwisie mechanik poinformował mnie, że był problem z fajkami.
Przypomniał mi się Twój post i zagadałem, żeby mi je dał to sobie pomierzę w domu oporność (myślałem, że dlatego wymieniał). Jednak chodziło o to, że w jednej rozerwał gumę, a w drugiej urwał się pin. Ale pomierzyliśmy razem (jedną z nich) i miała 4,88.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła |
17.04.2019, 21:14 | #4 |
Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Sosnowiec
Posty: 301
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s
|
Honda w DE ? Kto pokrywał koszt fajek serwis wziął to na klatę ?
|
17.04.2019, 21:16 | #5 |
Moderator
|
Tak, w de. Poszły na gwarancję.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła |
18.04.2019, 00:27 | #6 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
nie warto kupować używanych... może to ja mam takiego pecha ale już 2x kupiłem jak nowe po znikomym przebiegu i zawsze były zrąbane. Teraz zamówiłem nowe gwarancja 2 lata więc sprawdzę pod koniec i w razie czego będą kolejne nowe.
trzeba bardzo uważać przy demontażu bo nawet ciągnąc za gumę i tak ciągniesz także kabel zasilający i wyłazi traci kontakt a nawet urywa się trzpień. pasuje także fajka NGK CR3 za 55zł ale trzeba z oryginału wyciąć kaputrek oraz lekko zeszlifować gumę od dołu bo nie wchodzi o otwór i niestety nie uszczelnia dokładnie samej świecy guma z czasem staje się mało elastyczna... moje oryginalne przy 73.xxxkm obie były przepalone całkowicie. Przy wymianie świec sprawdzajcie zawsze zawory blaszkowe od dopalania spalin !!!! te niby bzdurne gadżety są b.ważne z punktu widzenia składu mieszanki i nawet niewielkie niedomagania będą skutkować zubożaniem mieszanki . Ostatnio edytowane przez mdxmd : 18.04.2019 o 08:28 Powód: Już to pisałem wcześniej.. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie kable i fajki do AT? | zimny | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 24.03.2015 23:24 |
buty: długie siateczkowe vs krótkie | TDM900 | Archiwum | 1 | 08.03.2015 22:59 |
montaz fajki od swiecy | Skydiverek | Regularne czynności serwisowe | 7 | 18.05.2012 00:46 |