|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05.06.2019, 12:05 | #1 |
Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 33
Motocykl: ATAS, RD03, EXC 450
Online: 1 tydzień 1 dzień 1 godz 3 min 26 s
|
ATAS wadliwe kierunkowskazy
Mam dziwny problem z kierunkowskazami w ATAS z 2018. Sprawa wygląda tak, że załączony kierunek zazwyczaj wyłącza się samodzielnie. Dla przykładu, zmieniając pas ruchu na lewy wrzucam kierunek i czekam aż będzie wolny. Po kilku sekundach zaczynam skręcać i zauważam, że kierunek jest już wyłączony. Generalnie nie ma reguły, czasem wyłączy się w połowie zakrętu a czasem stojąc na światłach.
Na początku myślałem, że motocykl ma jakiś czujnik przechylenia czy też skrętu kierownicy i wyłącza migacze na tej podstawie. Mechanik Hondy twierdzi jednak, że czegoś takiego w tym motocyklu nie ma. Podczas serwisu rocznego manipulator kierunków został sprawdzony i przesmarowany. Nie pomogło i sprawa nadal jest otwarta. Widział kto coś podobnego w nowych afrykach? |
05.06.2019, 12:15 | #2 |
Tylko przypuszczam bo nie mam NAT, ale w mojej trzydziestoletniej cegle kierunki wyłączały się same po przejechaniu 300m. Może tu też jest to uzależnione od dystansu
W obecnym motocyklu bardzo żałuję, że nie mam tego patentu bo czasami zapominam o kierunku
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
05.06.2019, 13:03 | #3 |
Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 543
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 17 min 14 s
|
W nat 2018 też tak mam, nie rozgryzłem od czego zależy, kiedy się wyłączą....
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
05.06.2019, 13:14 | #4 |
9 albo 10 kliknięć w ATAS i się wyłączają. Tak ma być.
|
|
05.06.2019, 13:18 | #5 |
Moderator
|
Właśnie miałem powiedzieć, że jak dobrze pamietam to w ATAS Twoja „przypadłość” jest standardem.
Jeśli chodzi o rozwiązanie to zastosowali z Crosstourera (albo Crossrunnera) - w każdym razie gorsze. Poniżej mój post, gdzie opisywałem różnice w tych motocyklach - chodzi o kierunkowskaz. http://africatwin.com.pl/showpost.ph...&postcount=129
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła |
05.06.2019, 13:20 | #6 |
Nie jestem przekonany ale chyba mam tak, że jak stoję to będą mrugały do usranej...
|
|
05.06.2019, 13:31 | #7 |
gdyby zrobili to tylko na ilość 'kliknięć' to byłoby zaprawdę śmieszne.
m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
05.06.2019, 22:44 | #8 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
|
05.06.2019, 23:27 | #9 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Dziki Wschód (podlasie)
Posty: 352
Motocykl: RD07B
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 9 godz 44 min 35 s
|
Najważniejsze aby działały z częstotliwością 90 (+/-) 30 cykli na minutę ;-)
|
06.06.2019, 15:16 | #10 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 15
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 30000
Online: 1 dzień 5 godz 40 min 47 s
|
Wyłączanie kierunkowskazów jest zależne od pokonanego dystansu i/lub od czasu przez jaki migają, w zależności co nastąpi szybciej. Jeśli dobrze pamiętam jest w instrukcji do motocykla napisane dokładnie jakie to parametry.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szyba os ATAS vs. ori wysoka | madafakinges | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 46 | 24.04.2021 07:46 |
Gmole nat/atas | Dario | Gadżety / wyposażenie | 3 | 18.03.2019 23:55 |
Tank Bag ATAS | muszel72 | Gadżety / wyposażenie | 10 | 22.01.2019 13:10 |