|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03.07.2009, 15:30 | #1 | |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
|
Pierburg - zamienik pompy
Cytat:
Jest cos takiego w Afri
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
03.07.2009, 16:30 | #3 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
|
Może nie działać, bo to pompa jak na mój gust jest "przelewowa" z układem zwrotnym paliwa. Pompa w AT jest ciśnieniowa - pracuje tylko do dobijania ciśnienia w układzie paliwowym, mam na myśli ciśnienie paliwa a nie kompresję jakąś.
Tak więc jak ktoś podepnie zwrotny przelew paliwa to pompa się nada, jeśli nie ... bogaty człowiek, bo paliwo jak już "wypłynie z baku" to już nie wróci. Tak ja przynajmniej to rozumiem
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
03.07.2009, 19:46 | #4 | |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
|
Cytat:
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
03.07.2009, 22:52 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
tu mam coś ciekawego:
http://www.andreeweb.de/Motorrader/E...pumpe_der.html + http://www.andreeweb.de/Motorrader/N...urg_pumpe.html i powinno być git!
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
05.07.2009, 00:59 | #6 |
Mizerna Kruszynka
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
To po to nasi dziadkowie walczyli z faszyzmem a potem z rusycyfikacją by teraz przyszło kupować nam pompy od gebelsów?
A teraz świat schodzi na ewropę i język królowej. A co do tematu to wynika z pisma obrazkowego i części pisanej (nie wszystko zakumałem) , że bedzię dzialac po dodaniu przekaznika , zmianie wtyku i kilu innych robotach ślusarsko - elektrycznych. Tyle czy warto? Bo pompa nowa niewiele droższa od tej, a czas i mordowanie sie z materia myśle że tez sie liczą
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. Ostatnio edytowane przez hero : 05.07.2009 o 01:04 |
05.07.2009, 02:55 | #7 |
Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
Online: 3 tygodni 17 godz 19 min 24 s
|
Warto bo ten Pierburg będzie żył o wiele dłużej niż oryginał.Pompy te są bez problemu dostępne w Polsce i jest to o wiele lepsza opcja niż pompy FACET które przy Pierburg-u są jak maluch przy Mercedesie.
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 14:49 |
06.07.2009, 11:49 | #9 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
A co sądzicie o tym żeby:
jeden kranik traktować jako dolot do pompy a drugi jako powrót nadmiaru z pompy? Można dać jakiś odcinek mniejszej średnicy żeby jakieś ciśnienie w układzie utrzymać. Pompa powinna mnieć mniejszy wysiłek i będzie chłodzona paliwem non stop. |
06.07.2009, 12:01 | #10 |
Administrator
|
Generalnie powinno zdać egzamin, pozostaje tylko kwestia doboru średnicy powrotu, ale wydajności są na tyle duże że powinno wystarczyć na gaźniki.
Pozostaje spróbować.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 14:50 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
brak pompy | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 31 | 31.05.2013 01:51 |
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 54 | 30.03.2012 23:42 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 22:03 |
Demontaż pompy | oskar_z | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 29.05.2010 22:12 |
szał pompy. | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 03.07.2009 09:06 |