Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.07.2009, 15:30   #1
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
Domyślnie Pierburg - zamienik pompy

Cytat:
Napisał chomik Zobacz post
Chyba jednak nie, na stronie jest podane "Podstawowymi wymogami umożliwiającymi jej zastosowanie jest m.in. posiadanie odpływu paliwa w gazniku"
Jest cos takiego w Afri
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2009, 15:42   #2
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,694
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 7 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Chyba jednak nie, na stronie jest podane "Podstawowymi wymogami umożliwiającymi jej zastosowanie jest m.in. posiadanie odpływu paliwa w gazniku"
Jest cos takiego w Afri
Moim zdaniem będzie działać, ale ja tylko gryzoń, nie mechanik...
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2009, 16:30   #3
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
Domyślnie

Może nie działać, bo to pompa jak na mój gust jest "przelewowa" z układem zwrotnym paliwa. Pompa w AT jest ciśnieniowa - pracuje tylko do dobijania ciśnienia w układzie paliwowym, mam na myśli ciśnienie paliwa a nie kompresję jakąś.

Tak więc jak ktoś podepnie zwrotny przelew paliwa to pompa się nada, jeśli nie ... bogaty człowiek, bo paliwo jak już "wypłynie z baku" to już nie wróci. Tak ja przynajmniej to rozumiem
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2009, 19:46   #4
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 41 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
Może nie działać, bo to pompa jak na mój gust jest "przelewowa" z układem zwrotnym paliwa. Pompa w AT jest ciśnieniowa - pracuje tylko do dobijania ciśnienia w układzie paliwowym, mam na myśli ciśnienie paliwa a nie kompresję jakąś.

Tak więc jak ktoś podepnie zwrotny przelew paliwa to pompa się nada, jeśli nie ... bogaty człowiek, bo paliwo jak już "wypłynie z baku" to już nie wróci. Tak ja przynajmniej to rozumiem
W praktyce bedzie wygladać to tak, ze albo zaworki pływaka będę trzymac i pompa bedzie pracować caly czas przeciażona albo puszcza i bedzie sie przelewalo paliwo. Raczej to pierwsze.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2009, 22:52   #5
Kuba
 
Kuba's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Kuba jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
Domyślnie

tu mam coś ciekawego:
http://www.andreeweb.de/Motorrader/E...pumpe_der.html

+

http://www.andreeweb.de/Motorrader/N...urg_pumpe.html

i powinno być git!
Kuba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.07.2009, 00:59   #6
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

To po to nasi dziadkowie walczyli z faszyzmem a potem z rusycyfikacją by teraz przyszło kupować nam pompy od gebelsów?
A teraz świat schodzi na ewropę i język królowej.

A co do tematu to wynika z pisma obrazkowego i części pisanej (nie wszystko zakumałem) , że bedzię dzialac po dodaniu przekaznika , zmianie wtyku i kilu innych robotach ślusarsko - elektrycznych. Tyle czy warto?
Bo pompa nowa niewiele droższa od tej, a czas i mordowanie sie z materia myśle że tez sie liczą
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.

Ostatnio edytowane przez hero : 05.07.2009 o 01:04
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.07.2009, 02:55   #7
PawelZDR


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
PawelZDR jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 17 godz 19 min 24 s
Domyślnie

Warto bo ten Pierburg będzie żył o wiele dłużej niż oryginał.Pompy te są bez problemu dostępne w Polsce i jest to o wiele lepsza opcja niż pompy FACET które przy Pierburg-u są jak maluch przy Mercedesie.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 14:49
PawelZDR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.07.2009, 10:40   #8
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,694
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 19 godz 7 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
W praktyce bedzie wygladać to tak, ze albo zaworki pływaka będę trzymac i pompa bedzie pracować caly czas przeciażona albo puszcza i bedzie sie przelewalo paliwo. Raczej to pierwsze.
A w praktyce, jadę już 15k na pompie, która tak działa i niech sobie będzie przeciążona... a AT pali 5-6 litrow....
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.07.2009, 11:49   #9
Vooytas
status-TAK stan cywilny-TAK....
 
Vooytas's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Vooytas jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
Domyślnie

A co sądzicie o tym żeby:

jeden kranik traktować jako dolot do pompy a drugi jako powrót nadmiaru z pompy?
Można dać jakiś odcinek mniejszej średnicy żeby jakieś ciśnienie w układzie utrzymać. Pompa powinna mnieć mniejszy wysiłek i będzie chłodzona paliwem non stop.
Vooytas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.07.2009, 12:01   #10
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,656
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 11 godz 22 min 52 s
Domyślnie

Generalnie powinno zdać egzamin, pozostaje tylko kwestia doboru średnicy powrotu, ale wydajności są na tyle duże że powinno wystarczyć na gaźniki.
Pozostaje spróbować.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 14:50
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
brak pompy rambo Uklad paliwowy i wydechowy 31 31.05.2013 01:51
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 54 30.03.2012 23:42
zasilanie pompy rafalkefir Uklad paliwowy i wydechowy 29 14.04.2011 22:03
Demontaż pompy oskar_z Uklad paliwowy i wydechowy 14 29.05.2010 22:12
szał pompy. Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 3 03.07.2009 09:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.