|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
12.09.2020, 22:51 | #1 |
Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Tarnowo Podgórne
Posty: 54
Motocykl: ATAS'18
Przebieg: 40000
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 31 min 53 s
|
Uszczelniacze do lag ATAS '18
Cześć
Po przejechaniu TETem od Wrocka do Giżycka pociekły mi uszczelniacze lag, Z jednego się leje drugi się poci. Przebieg sprzęta to 20 kkm. To normalny przebieg przy którym kończą sie uszczelniacze czy za szybko? Jaki uszczelniacze polecacie? Oryginały czy jakies zamienniki - może konkretny link ktoś mógłby podrzucić. Inny temat czy warto spróbować je przeczyścić? Wzdłuż Kanału Augustowskiego dostały sporo gnoju. |
13.09.2020, 09:33 | #2 |
Moderator
|
Przeniosłem do działu warsztatowego. Tutaj był wątek o uszczelniaczach: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=30115
Może jeszcze jakieś wątki się znajdą- warto szukać i czytać. Pozdro i powodzenia.
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz |
13.09.2020, 11:17 | #4 |
U mnie jeden się posikał przy 24 kkm
|
|
13.09.2020, 14:36 | #5 |
880220111
Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,050
Motocykl: XR 250R,XR 650R
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
przy zawieszeniach panuje podobna zasada jak przy silniku.. 10 000km lub co 2 sezony. Zawias cierpi pracując na szlamie oleistym.. 20tys km to przeciągniecie serwisu zawieszenia..
Można przyjąć zależnie od terenu i stylu jazdy iż 15 tyś km to górna granica...
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
13.09.2020, 16:21 | #6 |
Zarejestrowany: Oct 2017
Posty: 84
Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R
Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s
|
Ja właśnie jestem po wymianie co prawda w NAT.Pierwsze ori pociekły mi w maju przy brzebiegu 29K mil.Sprawę załatwiły bieszczadzkie połoniny w deszczu i błocie.
Kupiłem dokładnie te : https://www.ebay.co.uk/itm/361761673907 i pierwsza laga pociekła po kilku milach. Oczywiście napisałem do gościa o wymianę ale nie uznał bo stwierdził że to uszczelniacze i może być wiele przyczyn że lagi ciekną. Kupiłem następne u niego wymieniłem i odesłałem poprzednie. Długo się nie nacieszyłem przejechałem może z 1k mil i znów się rozlały.Myślę że te akurat to jakaś popelina! Teraz kupiłem i zmieniłem na takie https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CRF...72.m2749.l2649i mam nadzieję że będzie dobrze Ostatnio edytowane przez Piterm123 : 13.09.2020 o 18:01 |
13.09.2020, 17:13 | #7 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
nie wiem, jak w ATAS, ale w NAT sprężynki OEM były słabe. U mnie jeżdżą od Kawasaki, normalnej grubości.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
13.09.2020, 18:26 | #8 |
Mam założone skarpety i kompletnie nic się nie dzieje. Założyłem po pierwszych wycieku przy chyba 8 tys km.
Wysłane z mojego HTC U11 life przy użyciu Tapatalka |
|
14.09.2020, 07:54 | #10 | |
Cytat:
To chyba w crossie tak często, w Afryce wystarczy co 20000 |
||
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie uszczelniacze zaworowe? | Fihu | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 09.09.2018 10:57 |
Uszczelniacze lag z Larsona. | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 28 | 20.04.2012 16:00 |
Pierscionki, uszczelniacze | Evvil | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 18 | 12.09.2011 22:21 |