|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11.12.2020, 06:18 | #1 |
Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 614
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 15 godz 46 min 21 s
|
Elektryczne enduro Surron
Przechodząc ostatnio obok salonu z używanymi autami zobaczyłem stojącego na witrynie wystawowej Surrona. Z ciekawości zacząłem szukać w internecie i wpadłem na ich stronę. https://surron.pl/oferta/
Zapowiadają na 2021 elektryczne enduro, bo to co do tej pory jest w ofercie to coś pomiędzy rowerem a motocyklem. Nowy ma być już zdecydowanie w kierunku motocykla. Ciekawa alternatywa dla kosztującego 50 tysięcy KTM na niedalekie wypady. Mnie tu kuszą dwie rzeczy: cisza i moment obrotowy. Trochę obawiam się serwisu i nie mam pewności co do jakości komponentów użytych (np. zawieszenia). Ciekawym Waszych opinii. |
11.12.2020, 07:34 | #2 |
Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 523
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 19 godz 15 min 32 s
|
Chyba cyferki w danych technicznych się komuś pomyliły?
Moment obrotowy, "najsłabsze" - 240Nm, mocniejsze, zaledwie - 520Nm W aucie 520 Nm zawija asfalt... Jak czymś takim kontrolować przyczepność w terenie? Co z łańcuchem, zębatkami? |
11.12.2020, 08:23 | #3 |
Zakonserwowany
|
To nie jest alternatywa dla elektrycznego frirajda, kat wymiata a to jest chińskie gówno. Dla mnie niczym nie podobne nawet do motocykla, wynajmij i spróbuj. Jeździłem obydwoma i nie są w mojej ocenie ani motocyklem, ani rowerem i osobiście nie znalazłem dla tego urządzenia zastosowania, choć całkiem poważnie rozważałem zakup falcona. Flacon zdecydowanie lepiej jeździ w górach, ale obydwa nie mają kawałka zawieszenia do takiej jazdy. Ostatnio co raz wiecej grup spotykam w BN na tym.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
11.12.2020, 09:24 | #4 | |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,377
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 25 min 18 s
|
Cytat:
Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! |
|
11.12.2020, 09:54 | #5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Tank, ale taki Kat 790 ma 85 Nm... jakby to coś miało 6x więcej, to by nie dało się jeździć.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
11.12.2020, 10:36 | #6 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,377
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 25 min 18 s
|
Nie wiem, nie mierzylem na hamowni, ale startuje jak dzikie i to od zera obrotów. Tym bardziej, zadziwia, ze wazy to 2 razy mniej ode mnie i wygląda jak rower. Kumpel pracuje u importera, opowiadał ze robil pokazy na torze motocrossowym i zawodnikom wyjeżdżało too spod Dulska, bo przyzwyczajeni byli do "spokojnej" charakterystyki dwupaków.
Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! |
11.12.2020, 11:03 | #7 |
hehehehe - ja ostatnimi czasy służę trójgłowemu bożkowi o nazwie TRIal i powiem, że w zasadzie wszystko powyżej 20KM to jest uślizg - chodzi o to jak zrobić aby nie było uślizgu.
te kiloniutony Surrona i podobnych nie mam pojęcia jak mają sie przenieść na podłoże na tej chooyowej quasirowerowej oponce bo tu sabaka zaryta aby napędzać a się nie ślizgać. No i do tego jak Adagio pisze - to jest na patykach postawione a nie na zawieszeniu. Gdybym JA miał wypatolić te 30+k na taki pojazd to wolałbym poszukać elektrycznego Kata używki lub są już fajne elektryczne trialówki - o cenach z litości nic nie powiem... widziałęm parokrotnie w sudetach ludzi na tych wynalazkach i IMO to są pojazdy dla bogatych mieszczuchów co to chcą się pobrudzić w weekend bo wjechali i zjechali. nic innego. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
11.12.2020, 11:09 | #8 |
Zrośnięty.
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 714
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 42 min 53 s
|
matjas, jakie są elektryczne trialówki? Widziałem, że Yamaha miała robić.
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
11.12.2020, 11:13 | #9 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Yama robi tylko chyba dla teamu. Nie widziałem jej dostępnej.
Tutaj masz przykładowe. https://www.electric-motion.fr/en/ |
11.12.2020, 11:35 | #10 |
E-motion Epure,
https://www.youtube.com/watch?v=-ur3P1fk9Do Yamaha TY-e https://www.youtube.com/watch?v=FieBc9cvZ3k 70 kg spełniając wymagania klasy. jest jeszcze Austriacki Gabatech, gdzie można bodaj kupić KIT do przeróbki TXT na elektryka. ALE KU>>>WA 7800E za kit https://www.gabatech.at/en/electro-kit gdybym było mnie stać na pewno któreś z produkcyjnych sprzętów /Yama/ już stałoby w garażu. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Maksymalne obciążenie elektryczne RD04 | tyran | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 31.07.2014 14:58 |