|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08.07.2022, 11:47 | #1 |
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,125
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Push piny owiewek. Jak to zamontowac ?
Czesc,
W afrze czesc owiewek trzyma sie na pushpinach, takich plastikowych dynksach z pinem w srodku. Wciskasz pin i dynks mozna caly wyjac. Wpychasz pin od drugiej strony i dynks znowu trzyma. I z tym wlasnie jest problem. Przymierzam sie do pierwszego demontazu owiewek zeby znalezc nieszczesne zwarcie. O ile z demontazem pushpinow nie ma problemu, to jak je pozniej zamontowac ? Przeciez nie wypchne tego pina z powrotem przy montazu owiewki bo nie bedzie dostepu, a bez tego caly dynks bedzie latal luzno. Jest na to jakis sposob ? |
08.07.2022, 11:55 | #2 |
trampkarz emeryt
|
Takich pinów było dużo w V-Stromach, nie miewałem z nimi problemów. Z czasem polubiłem bardziej niż te jeb.... kołeczki w Trampach 600. Mógłbyś jakąś fotę abo coś? Bo 3 razy przeczytałem i nie bardzo mogę sobie zwizualizować gdzie jest problem....
EDIT - chyba domyślam się o co chodzi po 5 przeczywaniu ;-) Przy składaniu wyciągasz pin z kołnierza, wkładasz ten kołnierz w owiewkę i wciskasz pin, z przodu. O ile dobrze zakumałem... bo jeśli chciałbyś ten pin cofnąć w kołnierzu - to faktycznie nie będzie pewnie jak. Patent na to to jak wyżej. Żeby nie było że jestem cfaniak, kilka takich pushpinów połamałem zanim wprawę złapałem Część tych dynksów była taka że po wyjęciu z wciśniętym pinem można było go wycisnąć w drugą stronę, tak że wystawał przed kołnierz. Wtedy najławiej, wsadzasz dynks w owiewkę, wciskasz pin i już. |
08.07.2022, 14:21 | #3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Najlepiej obrazkowo
Tak wygląda pin po wyjęciu. Druga fota to pin gotowy do montażu Trzecia fota: pin w miejscu docelowym gotów do zablokowania (pchnąć "szpilkę" do zatrzaśnięcia) |
08.07.2022, 14:46 | #4 |
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,125
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Aaa.... ok czyli po prosty montowac "wysuniety" a nie wcisniety, nie wiedzalem ze da sie go tak wyciagnac. Jeszcze tego nie wygrzebalem, zabawa mnie czeka dzisiaj po poludniu. Teraz wszystko jasne, dzieki.
|
08.07.2022, 14:46 | #5 |
trampkarz emeryt
|
NabrU, w punkt
|
08.07.2022, 15:37 | #6 |
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: PNT
Posty: 449
Motocykl: CRF1000, MT-01, WSK
Przebieg: Rośnie
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 13 godz 12 min 31 s
|
Nie ma co roztrząsać tematu.
Nic skomplikowanego tam nie napotkasz. Zrób jak gość na filmie i w 2h masz rozłożone i złożone z piwkiem w ręce. https://youtu.be/GV_fAv9J8V0 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Śruby do owiewek | jez | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 15 | 11.05.2019 10:41 |
Holan - jak to zamontować | nabrU | Gadżety / wyposażenie | 0 | 16.08.2017 23:44 |