|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08.05.2008, 20:42 | #1 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
[RD04] Amor z 7 do 4?
Przepraszam, było to chyba kiedyś poruszane, ale chyba nie załapałem się na dyskusję. Jetem ciekaw, czy amorek z siódemki da się zainstalować do czwórki?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
09.05.2008, 15:26 | #3 |
R.Capt.
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Beeftown
Posty: 171
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 20 min 5 s
|
da sie, przekładaliśmy z młodym ostatnio
__________________
|
09.05.2008, 16:33 | #4 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
G i t .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
09.05.2008, 23:10 | #5 |
do 03 tez podejdzie z 07
|
|
10.05.2008, 12:56 | #6 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
Wieczny widzę, że znowu intensywnie warsztatujesz mi się zbliża termin przegladu i wymiana napedu, chyba skozystam z twojej wiedzy oczywiście za sowitą napitką
|
10.05.2008, 14:05 | #7 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Nie jakoś mocno intensywnie, ale denerwuje mnie tępota mojego tylnego zawieszenia i kombinuję co z tym dalej robić. Opcją jest kupienie jakiegoś akcesoryjnego (na przykład wyrzygać kasę na WP), który zazwyczaj jest z RD07 a nie 4... No nic, to są akurat minusy posiadania czwóreczki .
PS: a wymiana napędu jest banalna .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! Ostatnio edytowane przez wieczny : 10.05.2008 o 14:32 |
11.05.2008, 14:34 | #8 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
Chłopy, ja też się przyłacze do pytania, czy amoryzator tylni do RD03 pasi od młodszych modeli? Motomaniak kolego Ty miałeś już wszystko i stale poprawiasz żółtków, na pewno wiesz!?
|
11.05.2008, 22:47 | #9 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 8 min 5 s
|
He he...... najczęściej poprawiam co sam spsułem... Amor z czwórki jest dla mnie nie do odróżnienia jak ten z trójki.... Niestety nie wiem czy z siódemki pasuje bez przeróbek, ale podejrzewam że jeśli nawet to po niewielkiej przeróbce (nie wiem jak z szerokością górnego mocowania) bo sam tylny wachacz i kiwaczka są takie same.
ps. aktualnie odbudowuje TDM i zastanawiam sie czy wsadzić jej zawias przedni z kata czy jednak orginał......?
__________________
Enduro i ADV |
12.05.2008, 10:15 | #10 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
Cytat:
|
|