![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Piaseczusets
Posty: 33
Motocykl: nieletnia czarnula RD07a
![]() Online: 6 dni 13 godz 31 min 18 s
|
![]()
Witam,kto mi odpowie (może R2D2 będzie miał doświadczenie) co się stało z moim tripmasterem i jego wskazaniem odległości (TRIP 1, TRIP2, -TRIP). Było wszystko dobrze aż tu nagle po zatankowaniu i resecie zlicza całkiem dziwnie przejechane kilometry, tzn przejadę ok 50-70 km(nie liczyłem ile dokładnie) to na wyświetlaczu wyskakuje 0,1km kolejne 50-70 km i 0,2km....itd. Prędkościomierz i licznik na zegarze analogowym pokazuje poprawnie wskazania więc raczej to nie ślimak, choć nie wiem czy to ma coś wspólnego, styki tripa przeczyszczone, odłączenie aku w celu resetu też było...więcej pomysłów nie mam. Pomóżta Pany i podpowiedzcie jak go przywrócić do poprawnego działania. Wspomnę tylko że chodzi o AT
![]() Ostatnio edytowane przez Joncio : 24.05.2011 o 18:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
rotweiler1
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: W-wa
Posty: 470
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 11 godz 43 min 48 s
|
![]()
Kolego miałem tak samo i olałem temat.
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale po 5tyś km padł ślimak licznika analog.
__________________
Jazda na pełnej kulturwie!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 650
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 23 godz 12 min 9 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
END of TRANSMISSION |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Piaseczusets
Posty: 33
Motocykl: nieletnia czarnula RD07a
![]() Online: 6 dni 13 godz 31 min 18 s
|
![]()
a jak?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 650
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 23 godz 12 min 9 s
|
![]()
1- Rozebrać tripamaster
2- podłączyć do zasilacza i sprawdzić zasilanie procesora itp. 3- poszukać uszkodzonych elementów 4- zmyć lakier z uszkodzonych elementów 5- wymienić uszkodzone elementy na nowe 6- przetestować elektronikę czy działa prawidłowo 7- zalakierować płytkę w miejscach napraw 8- złożyć tripmaster 9- wychylić ![]() ![]() 9 - cieszyć się dalej jego długowiecznością ![]()
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Piaseczusets
Posty: 33
Motocykl: nieletnia czarnula RD07a
![]() Online: 6 dni 13 godz 31 min 18 s
|
![]()
...aaaa to tak jak myślałem. Standardowa procedura (ale wolałem zawodowców zapytać) tylko że w mojej, prostszej wersji nie zmywam lakieru. Puki co zacznę od punktu 9.
Dzięki za pomoc ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Schemat elektryczny Tripmastera | Fihu | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 15.02.2013 16:07 |
obrotomierz - bledne wskazania | jarotrak | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 19.02.2009 23:06 |