27.01.2020, 10:25 | #61 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Moglo być inaczej.
Michal ma za mały luz na sprzęgle. Podczas trudniejszej drogi czesto go nadużywa i temperatura oleju bardzo wzrasta. Tarcze zaczynają puchnac i się slizgac. Michał popuszcza sprzęgło by był jakiś luz Gdy temperatura oleju zmalała , tarcze wróciły do normalnej grubości co zwiększyło luz na tyle , ze klamka wpada do końca Michał tak bylo ?
__________________
|
27.01.2020, 11:37 | #62 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,396
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 10 godz 41 min 37 s
|
Przekładki też ważna sprawa, jak są fioletowe to prawie zawsze będą sfalowane. Regulacja sprzęgła będzie problematyczna a mocniej obciążone zacznie się ślizgać.
Spalić sprzęgło w motocyklu to naprawdę sztuka. Jak rrolek wspominał sprzęgło to element regulacji mocy i trakcji na tylnym kole. To jest SZTUKA, wymaga ćwiczeń i odrobiny wiedzy https://www.youtube.com/watch?v=MDzJ...G46xa&index=14 niech trakcja będzie z Wami
__________________
keep it simple |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dupa boli - co robić? | Borkow | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 150 | 29.06.2022 14:12 |
..co robic w Portugalii? | yeuop | Trochę dalej | 43 | 26.10.2017 15:07 |
Robić nie robić Damper RD03 | rob | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 05.08.2011 01:11 |