![]() |
![]()
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Wszystko na temat odchudzania.
Interesują mnie wszystki ciekawe sposoby na odchudzanie motocykla. Prosze wklejac zdjecia lub wypunktowac co jest najwazniejsze. Ja w tym momencie robie DR na chudzielca i chetnie zobacze wasze pomysly. ![]() PS. 418 lbs = 189 kg... tyle co nowa Afryka! To znak.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Podkarpacie/
Posty: 274
Motocykl: RD03
Przebieg: 89500
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 15 godz 51 min 56 s
|
![]()
Dr-ki nie miałem wiec nie wiem co tam da sie zrobic.
Najlepiej zaczac od góry czyli kierownica alluminiowa, stelaz lamp i same lampy jakies lekkie, zegary tez mozna zastapic, poodkrecac podnuzki pasazera, wydech lekki, ![]() afri dzieki temu zyskała wiele, w planie jest jeszcze zrobić zbiornik pod siedzenie i bedzie git ![]() Ostatnio edytowane przez zbys : 01.11.2014 o 11:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Udało mi się osiągnać coś koło 180 kg w Africe , to bardzo dużo jak na wagę oryginału . Ale z kloca nie zrobisz lekkiego enduraka . Od kilku sezonów jeżdżę Tenerka 660 w której bez większych zabiegów waga pokazała 155 kg , do moich potrzeb i zastosowania w jakich tego moto używam jest OK . Przez wiele lat jeździłem endurakami ważącymi 107-115 kg i siadając następnie na Afri wydawało mi się że jest to Goldwig . Teraz jeżdżę FR 250 2T który waży 92 kg i mam wrażenie przesiadam się z Triala że mógł by ważyć jeszcze mniej
![]() Uważam ze odchudzanie motocykla i robienie go pod siebie na sens , szczególnie jeśli robi się to na bazie starych sprawdzonych jednostek napędowych . Jeżdżę bardzo dużo po rumuńskich i ukraińskich Karpatach w towarzystwie przeróżnych moto , w większości są to KTM-y , ale nigdy moją grzebniętą Tenerką nie zostałem w tyle , wjeżdżam wszędzie tam gdzie 690-tki . A na technicznych podjazdach gdzie muśniecie gazu powoduje utratę przyczepności , moja Tenerka na odpowiednim przełożeniu robiąc regularne taś taś zostawia w tyle nerwowe pomarańcze . Mogę postawić w garażu każdy nowy motocykl ale nie powstał przez ostanie 10 lat taki który by mi odpowiadał i dał 100% satysfakcji z jazdy . Preferuje sobie go zbudować . Z DR-ki możesz zrzucić max 10 kg , wkładając kilka tys euro być moze dojdziesz w okolice 20 kg i tyle , czy warto sam zdecydujesz . Powodzenia .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. Ostatnio edytowane przez Adagiio : 01.11.2014 o 14:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Ja jak narazie wywalam:
- lusterko prawe, lewe skladane - podnozki pasazera - raczki pasazera - lampa przednia - 800g - mocowanie lampy - 500g - wydech, zmiana na HUSARa - kierunki z przekaznikiem - linka ssania - 100g - stacyjka - 600g - kłódka kasku - mocowanie tablicy - czujnik luzu - czujnik sprzegla - czujnik stopki bocznej - licznik, slimak, linka - 600g - gmol chlodnicy - gorny odbojnik lancucha - manetki gumowe na piankowe Dolozylem: - zbiornik 20L + - oslona silnika - GPS - oslony rąk na kierownicy - podwyzszanie kierownicy - licznik Trailtech - trzymacz simeringu walka zdawczego - lampa okragla WASEM 180mm - 600g Generalnie jest to wiadro dratów! Ale tak jak mowi Adagiio bedzie to okolo 10kg, nie wiecej. Niemniej jednak, w tym momencie motor wydaje sie bardzo lekki. Raczej nie planuje zmian komponentow na lzejsze bo to droga sprawa, a swoje niestety wazyc musi. Czy warto nawiercac elementy zeby odciazyc?
__________________
__ Golodupiec bez Afryki Ostatnio edytowane przez QrczaQ : 01.11.2014 o 20:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Złotów
Posty: 428
Motocykl: DR 650 SE
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 13 min 49 s
|
![]()
Qrczaq - tak poza tematem. Ta lampa wasem świeci jakoś? jak w porównaniu z oryginałem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 57 min 20 s
|
![]()
W przypadku Afry, z masą można powalczyć, ale m.innymi kosztem zasięgu. Miałem plan przebudować swoją RD 3 kiedyś, (ale sprzedałem i kupiłem KATa
![]() ![]() A oto inspiracja: ![]() ![]() A tu inspiracja trochę z innej bo bawarskiej bajki ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 01.11.2014 o 22:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Słomianki
Posty: 550
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s
|
![]()
Nie zapomnij o samym akumulatorze, na którym (zmieniając na litowo-jonowy) pewnie ze 2kg można urwać.
pzdr Jac |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 36 s
|
![]() Cytat:
Adagio wiem o czym piszesz z tą nerwowością .. ![]() możesz wrzucić fotki tej swojej tenerki, chętnie popatrzę ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Ja kupilem ta, bo tania, bardzo płytka i daje duzo lumenów. ![]() RE.16113
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |