![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 41
Motocykl: LC8
![]() Online: 1 dzień 17 godz 8 min 58 s
|
![]()
Wczoraj wymieniłem w RD07 komplet klocków z przodu z sbsów na hondowskie złote nissiny. Wymiana poszła ok, jednak prawy zacisk dość mocno trzyma tarczę.
Wygląda to tak, jakby tarcza hamulcowa była za bardzo wewnątrz (bliżej centrum koła)? Przy nie do końca dokręconym zacisku do widelca koło kręci się ok, jednak jak dokręcę tyle ile trzeba czyli mocno, to zacisk na tyle trzyma tarczę, że ciężko koło obrócić rękami. Na starych klockach toczyło się wszystko ok. Wyrobi się to to? Może warto zrobić pare km na lekko poluzowanym tym prawym zacisku żeby się dotarło? Ale jest wtedy szansa że np klocki sie nierówno wytrą albo zjadą tarczę... Dodam że będę jeszcze wymieniał płyn hamulcowy.
__________________
Syberia |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 11:56 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 11:43 |