![]() |
![]()
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Zamontowałem sobie gniazdo do ładowania navi, podpięte bezpośrednio do aku. Niestety jakiś cwaniak wymyślił że w gnieździe potrzebna jak koszula w doopie jest dioda informująca o tym, że działa i w związku z powyższym pobór prądu przez gniazdo jest stały. Skutek po dłuższym czasie oczywisty - zdechnięte aku. Nie chcę podpinać gniazda w instalację moto (pod światła, kluczyk etc. - odpada). Wykminiłem więc że najprościej będzie pod ręką mieć jakiś wyłącznik. Zamontowałem sobie takie cudo w dniu wczorajszym.
![]() Mogę powiedzieć o tym tylko tyle, że działa ale sam system wpinania i wypinania jest do doopy, jakościowo jest to słabe i na hermetyczne to tylko wygląda a te gumeczki nie wróżą dłuższego działania po ekspozycji na warunki atmosferyczne. Stąd proszę o jakieś wskazówki dotyczące wyboru odpowiedniego połączenia. Ma być: 1. Jak najmniejsze. 2. Hermetyczne. 3. Łatwo wypinalne. Ewentualnie jakiś wyłącznik który zamontuję na przewodzie ale musi być malusi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,322
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 17 godz 13 min 39 s
|
![]()
Lutowałeś to? Bo jak ja próbowałem zalutować a nie tylko zagiąć to u mnie już wtyka nie chciała wejść. Miałem trzy-pinowe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Nie lutowałem, zacisnąłem jak ty a wystające przewody dodatkowo zaspawałem samokurczkiwą opaską. Ogólnie jakoś tandetne strasznie mi się to zdaje stąd szukam czegoś bardziejszego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
te zlacz sa do dupy. straszna tandeta. ja bym szukal wylacznika. slabo tak co chwila rozpinac i spinac.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,062
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 4 dni 3 godz 2 min 14 s
|
![]()
a ja bym założył przekaźnik. Zapomnisz wyłączyć i też rozładuje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 35 s
|
![]()
Też bym puścił to przez przekaźnik - będzie Ci się samo załączać i rozłączać - nigdy nie zapomnisz i nie rozładujesz baterii gdzieś w czarnej dupie.
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Pewnie macie rację, tylko kompletnie nie mam pojęcia jak się do tego zabrać i co gdzie popodpinać. Po drugie wolałbym nie wchodzić w instalację ale może nie ma wyboru. Pacjent DR 650 SE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 851
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 39 min 42 s
|
![]()
Coś się tak uparł na tą hermetyczność ja wiem
Ja bym zakładał przewiewny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,062
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 4 dni 3 godz 2 min 14 s
|
![]() Cytat:
![]() albo podjedź do jakiegoś auto elektryka i za grosze to zamontuje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wodoodporne konektory | newrom | Układ elektryczny i zapłonowy | 23 | 10.07.2009 13:56 |