|
21.04.2018, 21:31 | #1 |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
CRF 1000 - Pomocy :) Problem z DCT
Hej,
..... a tak mi się podobało DCT.... Chciałem przed chwilą odpalić moto a tu zonk.... brak reakcji... po włączeniu zapłonu pokazuje cały czas 1 bieg.... Miał ktoś z Was taki numer? Odłączyłem na 10 minut akumulator ale nic nie dało. Bezpiecznik od DCT cały. Ja pierniczę motocykl 2017, 4700km przejechane i stoi w miejscu bez możliwości odpalenia... całe szczęście, że w garażu a nie w czarnej dupie... Dodam, że motocykl daje się pchać (czytałem gdzieś, że obrócenie kołem pomaga ale tu nic nie dało). Pozdrawiam Maciek Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 21.04.2018 o 21:38 |
21.04.2018, 21:58 | #2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Czy po odłączeniu aku nadal pokazuje pierwszy bieg?
Coś mi tu nie gra bo w DCT moto zawsze jest "na luzie" przy wyłączonym silniku. |
21.04.2018, 22:13 | #3 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
tu ma gość podobnie ale cały czas 3 bieg - odblokował to pchając motur w przód i w w tył naciskając Neutral ąz wpadł na N w końcu.
https://www.youtube.com/watch?v=vGHI12te8S0 a tu na 1 biegu też: http://www.ctx700forum.com/forum/ctx...ont-start.html dużo problemów na necie z DCT Ostatnio edytowane przez motif : 21.04.2018 o 22:19 |
21.04.2018, 22:54 | #4 | |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Cytat:
Dokładnie tak samo to wygląda. |
|
21.04.2018, 23:06 | #5 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
sugerują żeby uniknąć tego na przyszłość upewnic się przed zgaszeniem silnika żeby wrzucić na N.
|
21.04.2018, 23:29 | #6 |
To nie jest rozwiązanie. Jak mój motocykl miał 1300 km , to podczas jazdy na autostradzie zgasł i po zatrzymaniu został na 3 biegu. Wystarczyło go rzuszyc 20 cm do przodu i się odblokował. Teraz ma 27 tys i nic mu nie jest.
|
|
21.04.2018, 22:21 | #7 | |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Cytat:
Aku było odłączone jakieś 10 minut i nadal to samo. Najlepsze jest to, że normalnie wróciłem do garażu parę dni temu (wcześniej żadnych problemów). Pchałem go po garażu w tą i z powrotem ale nic kompletnie to nie dało |
|
21.04.2018, 22:21 | #8 |
Przeglądałem schemat sterowania tą skrzynią i ilość czujników przeraża.
Bez podłączenia tego pod "kompa serwisowego" słabo to widzę. Bierzesz legendę Dakaru na plecy i do serwisu, ale zanim to zrobisz to jeszcze popróbuj: "Wadliwy system DCT jest często związany ze źle podłączonymi lub skorodowanymi złączami. Sprawdź te połączenia, zanim przejdziesz dalej." Kiedyś Was ostrzegałem, ale ......prawdziwe kłopoty się zaczną ze wzrostem km nalatanych....Szerokości.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
21.04.2018, 22:32 | #9 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Sugeruje zrobić reset sterownika skrzyni DCT:
- Upewnij się że "kill switch" jest w pozycji "włączony" - Wciśnij i przytrzymaj przycisk "D" przekręcając jednocześnie kluczyk do pozycji zapłon. Powinien zapalić się symbol silniczka. - Po zgaśnięciu symbolu silniczka puść przycisk "D". - Używając przycisku N-D wciśnij go w następującej sekwencji: DDNDN. Poniżej wskaźnika biegów powinny się pokazać symbole DS i migający myślnik (kreska) w miejscu wyświetlacza biegów. - Uruchom silnik i pozostaw go na biegu jałowym (nie ruszaj manetki!), aż do momentu kiedy znikną wskazania DS i kreska na wyświetlaczu biegów. - Zatrzymaj silnik poprzez przekręcenie kluczyka. - Po kolejnym uruchomieniu silnika wszystko powinno być OK (mam nadzieję)... |
21.04.2018, 22:53 | #10 | |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Cytat:
Dzięki! Czytam na zagranicznych forach i będę kombinował. Dam znać co dalej, bo warto by wiedzieć będąc z dala od domu gdzie ciężko o prąd a co dopiero o diagnostykę komputerową NAT |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda GL 1000 1976 pomocy! Jak wyrwać łożysko wahacza? | killjoy | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 15.04.2016 16:39 |
Problem z biegami pomocy | KINKONK | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 25 | 31.03.2016 14:02 |
POMOCY Problem z odpaleniem RD04 | Tomasz.C.Afrykanin. | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 17.09.2015 09:18 |