|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,557
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 2 godz 8 min 31 s
|
![]()
zrobiłem już może te 1000km z DCT i jak pisaliście polubiliśmy się nawet..
![]() Ktoś pisał, że zmienił tylną zębatkę na większą i sytuacja się poprawiła... natomiast ja zastanawiam się czy nie dałoby się tego ogarnąć od strony elektroniki tzn. jakoś oszukać skrzynie, że motocykl jedzie minimalnie wolniej niż jedzie i wszystko się przesunie wyżej, ma ktoś jakieś pomysły ![]() I niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego nie następuje automatyczna redukcja biegu jeżeli chce przyśpieszyć np. dość gwałtownie... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.03.2019 o 11:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Nie zauważyłem takiego problemu w ogóle. Pewnie zależy to na którym trybie jazdy to występuje, o czym nic nie napisałeś.
U mnie redukuje, czasem nawet o 2 biegi w dół... |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,557
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 2 godz 8 min 31 s
|
![]()
tryb D jeżeli jedziesz np. na 6 biegu masz 2000 obr. i dodasz np 1/2 gazu to robi Ci redukcje ? ja u siebie nigdy nie zaobserwowałem aby nastąpiła redukcja biegu czasem odkręcałem na maxa a moto męczył się na aktualnym biegu ... zawsze w takiej sytuacji redukuję bieg ręcznie. Jedyna sytuacja gdy redukuje mi biegu to przy wytracaniu prędkości
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.03.2019 o 11:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 387
Motocykl: Honda Wave 110i
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 5 godz 35 min 9 s
|
![]()
Nie jeździ się na D
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,557
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 2 godz 8 min 31 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 387
Motocykl: Honda Wave 110i
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 5 godz 35 min 9 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 249
Motocykl: CRF1000D
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 18 godz 53 min 30 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,012
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 23 min 8 s
|
![]()
też sie zastanawiam kto wymyślił tryb D i dla kogo..
![]() tak sie trocche zastanawiam czy nie szukacie miodu w tyłku.. przecież.nigdy nie będzie idealnie.. jadąc manualem też jest masa sytuacji gdy redukujemy biegi, ja mimo iż latam tylko na S1 praktycznie, zawsze redukuję biegi na autostradowych wyprzedzankach.. bo lubię.. podoba mi sie.sprawność tego układu. mnie trochę.mocy..dodała wymiana układu wydechowego.. może tuttaj podziałaj, jak nadal będzie nie tak.. zmień zębatki.. elektroniki się.ruszyć raczej nie da
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Gdańsk
Posty: 585
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 39 min 40 s
|
![]()
Tryb D jest po to, aby Honda mogła się oficjalnie chwalić niskim spalaniem
![]() Do jazdy służą tryby S ![]()
__________________
Lista ignorowanych uaktualniona. Forum ponownie nadaje się do czytania ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Moja (2016) redukuje przy odkręceniu manetki. Redukuje o 1 lub 2 biegi zależnie od tego jak manetkę odkręcisz - można tym sterować, choć nie zawsze się udaje.
Redukuje też jak zwiększa się obciążenie, np. przy jeździe pod górę. Co jeszcze lepsze, redukuje również przy zjeździe i zamkniętym gazie. Może masz coś popsute lub coś popsuli w nowej wersji? Albo źle ją nauczyłeś 😂 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 12:05 |