|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
13.07.2011, 14:38 | #21 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,019
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 20 min 49 s
|
No jeżeli ktoś próbuje skakać na DR650 lub XT to powodzenia ( nie to zawieszenie i masa ), wiadomo że 125-250 będzie lżejsze ale nie polecam do tego KMX ani DT ( lipne zawieszenie). Jeżeli chcesz skakać to w tych pieniądzach tylko typowy cross 2T z dobrym zawieszeniem.
|
13.07.2011, 14:42 | #22 |
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
Przeglądałem Twoją stronkę i stwierdziłem że jednak kto jak kto,ale Ty wiesz o czym piszesz (nie ubliżając pozostałym użytkownikom,bo wszystkie motorki wymienione wstępnie przestudiowałem) Myślę że EXC 125 będzie dobrą zabawką, a z serwisem nie będę miał problemów gdyż niedaleko mieszka pewien pan który był kilkakrotnym mistrzem województwa w motocrossie a teraz jest mechanikiem od tego sprzętu z racji wysłużonego kręgosłupa. Tak więc teraz będę czatował nad okazjonalną,sprawną ofertą
Dziękuję za podpowiedzi, temat uważam za zamknięty Pozdrawiam!! |
13.07.2011, 19:38 | #23 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Święte chlewiki
Posty: 921
Motocykl: Żółty Kurczaczek
Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s
|
Motormaniak chrupie Ci w kręgosłupie nie od jazdy bo ta jest rehabilitacją dla ducha a od starości która włazi w Twoje kości.
Aciu zaloguj się na forach gdzie kolesie pomykają takimi sprzętami i daj ogłoszenia ze kupisz myślę że powinno pomóc i zaoszczędzisz kosztów na jeżdżenia po kraju i oglądaniu nierzadko paści które w oczach sprzedających są nówka sztuka. |
21.03.2012, 11:09 | #24 |
Zarejestrowany: Mar 2012
Posty: 3
Motocykl: RD03
Online: 1 godz 31 min 46 s
|
sam trzy lata temu szukałem moto i mój wybór padł na xr 400 i nie żałuję. Jest ich mało na allegro tylko dla tego że nikt jak już raz kupi to nie będzie chciał się tego szybko pozbyć. tylko zrobi się cieplej a ofert będzie więcej. Ja u siebie nic jeszcze nie robiłem oprócz części eksploatacyjnych. Jeszcze mnie nie zawiodła a od crf w terenie nie odstaje bo nie moc a umiejętności się liczą.
|
07.05.2013, 21:59 | #25 |
Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Kraków
Posty: 15
Motocykl: RD07
Online: 1 dzień 4 godz 41 min 31 s
|
Przemyśl jeszcze sprawę tego dwusuwa, ze stanem twojej wiedzy, i możliwościami finansowymi bym się w to nie pchał.
U nas kupienie czegoś nie zajeżdżonego graniczy z cudem, a tu są jednak spore koszta remontu. Pomyśl o tym tak, na starcie pewnie masz do roboty nikasyl, korbe, tłoka. do tego jakieś uszczelki, pierdółki, łożyska i to sam silnik. Którego jak wnioskuje z treści twoich postów nie będziesz sam serwisował. Do tego dochodzą zawieszenia, lożyskowanie kól itd. Dodaj co sezon tlok, co dwa tloki korba, kilka tloków nikasyl, a tu łożyska na kiwaku, tu coś urwałeś, a tu znowu oponki, paliwo od 8 litrów w góre wyzyłowany dwusuw ze słaba kompresja potrafi łynąć i 30, do tego olej litra na 30-50 litrów paliwa koszt 50 zł. A tu znowu niespodzianka bo zrobiła sie dziura w karterze, a pospawać się nie da bo taki stop, a ile za karter? Zanim kupisz ktm-a zerknij dla własnego dobra na ceny części. Jak kupisz z wyżyłowanym silnikiem a będziesz jeździł jak ciapa, to taki kx np pamiętam co przejażdżka swieca, był taki chłopak, świeca 50 zł o tańszej w takim sprzęcie zapomnij. Jak z takim silnikiem będziesz chciał jeżdzić delikatnie to on sie męczy, w mocno wysilonym możesz zamęczyć go na śmierć dwusuw jest do pycenia, zastanów sie czy będziesz pycił. Chcesz po prostu pojeździć po lesie i terenie, czy chcesz zapierdalać na pochybel. To drugie dwusów, każde inne czterosów. A te starsze czterosuwy to naprawdę sprzęty dobrej maści, długo wieczne, dopieszczone technicznie, jak kupisz zadbanego technicznie będzie ci wiernym kompanem bez wkładu finansowego przez dłuższy czas i ze wszystkim oprócz podniebnych ewolucji da sobie rade (fajne zawieszenie do skakania to koszt 10000 w górę za używkę). Poza wymianą płynów i filtrów, regulacją zaworów, będą cię czekać tylko pierdoły. A jak będziesz pewny że chcesz pycić wszędzie zapominając o zdrowym rozsądku, włożyć w to górę kasy i brnąć w to bez kompromisów, kup sobie agresora dwusuwa, ale wiedz że jazda tym po asfalcie to jak jazda afryka w ciężkim terenie, chyba że masz długo przełożony, to na siłę się da ale wtedy lipa w terenie. Tyle w tym temacie ode mnie, to co napisałem wynika z doświadczeń moich i kumpli poparte latami jazdy na dwusuwach. Jest to moja prywatna rada dla ciebie i nie będę w tym temacie wchodził w żadną polemikę, każdy niech wierzy w co chce. |
07.05.2013, 22:02 | #26 |
Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 354
Motocykl: RD07c
Przebieg: ???
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 19 godz 44 min 13 s
|
Chłopie, a toś trupa wykopał
|
07.05.2013, 23:36 | #27 |
Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Kraków
Posty: 15
Motocykl: RD07
Online: 1 dzień 4 godz 41 min 31 s
|
faktycznie, przepraszam , znowu coś źle po naciskałem, nie dość żem głupi to jeszcze ślepy
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gasnie przy 5tys obr =( | Szaman | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 30.08.2009 21:41 |