|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22.10.2012, 10:13 | #41 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,502
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
A do czego Ci to potrzebne Zamierzasz startować w rajdach pustynnych albo poginać na złamanie karku po kamulcach, żeby Ci kierę z łap wyrywało W "normalnym" użytkowaniu Afryki, wg mnie, zbędny balast.
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
22.10.2012, 10:16 | #42 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Amor oszczędza siły oraz chroni przed niespodziewanym wyrwaniem kiery gdy sie rozpręzysz...Mało wazy, duzo kosztuje, ale ...jesli mam dzieki niemu uniknąć gipsu czy drutu w nodze to warto...Poza tym daje duzo w sferze psychiki :-)))
|
22.10.2012, 10:57 | #43 |
Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Krasne koło Rzeszowa
Posty: 883
Motocykl: RD04
Przebieg: 99 999
Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s
|
No właśnie Puszek, ale Ty masz przód do Kata i tam jest inaczej. Ja się zapytuję czy da się to założyć do seryjnej Afri i czy to ma sens, oprócz psychicznego nastawienia.
__________________
Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04 |
22.10.2012, 11:09 | #44 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Czy się da...Na pewno, wiekszy problem jest z mocowaniem do ramy niz do kiery...Ale jest to do ogarniecia...Ja dospawałem kawałek płaskownika(znaczy Izi) i deko obrobiłem na okragło główkę ramy. Co do półki to może bedzie trzeba trochę rzeźbić..Ja miałem półki zmienione pod KTM-a przez producenta. Ja mam cos takiego...
http://www.emigracing.com/ W zasadzie kupujac za 350 $ mozna wszysto pozostałe doskrobac sobie samemu Sądze , że dla Lepiego byłby to mozliwy nastepny interes...Jeśli zamówiłby same amory i mocowania dorabiał...we własnym zakresie... Ostatnio edytowane przez puszek : 22.10.2012 o 11:13 |
22.10.2012, 11:23 | #45 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
|
Jakby miał czas, to bym wystrugał taki amorek. To byłoby wyzwanie
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
22.10.2012, 11:33 | #46 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Lepi...nie amorek, bo to kupa roboty..Amorek trzeba kupic, a strugac tylko mocowania...Napisz do gościa , może obniży cenę przy zakupie 10-20 sztuk...Do dereki tez bym to zapodał....
|
22.10.2012, 11:36 | #47 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
|
No kupa roboty ale jakiej fajnej Kiedyś na pewni wystrugam ale dla siebie. To już poważna sprawa i nie chciałbym, żeby ktoś se potem łeb urwał
Mocowanie mogę wystrugać. Czemu nie. Ale to musi się zebrać więcej osób z tym samym motocyklem.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
22.10.2012, 12:30 | #48 |
Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Krasne koło Rzeszowa
Posty: 883
Motocykl: RD04
Przebieg: 99 999
Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s
|
Czy w grę wchodzą tylko takie amorki jak Scotta, czy też można zastosować poziome, jak chyba w ścigaczach? Może tak byłoby prościej i co najważniejsze taniej.
__________________
Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04 |
22.10.2012, 12:35 | #49 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,763
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Nie mm zielonego pojęcia...Ale w offie jest troche inna praca niz na szosie... Podejrzewam , ze te zwykłe mogą być zbytnio narażone na uszkodzenie...Tam jest duże ramie...One działaja na zasadzie zwykłego amora, a te okrągłe maja zupełnie inna zasade pracy...Ale może sie mylę...
|
22.10.2012, 12:43 | #50 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
|
Co do działania to i taki obrotowy i wysuwany (tradycyjny) mogą działać tak samo. Żaden z nich wcale nie musi mieć liniowej charakterystyki.
Czasy i maszyny produkcyjne się zmieniły i raczej robi się już obrotowe bo są jednak mniej narażone na uszkodzenia i na zanieczyszczenia. Liczy się także łatwość dostępu do regulacji.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Co to za amortyzator? | duzers04 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 24.10.2015 10:42 |
Amortyzator BMW | rafalkefir | Wszystko dla Afryki | 2 | 14.03.2010 15:16 |