|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
Zobacz wyniki ankiety: czy chcesz miec mozliwosć wylączenia scoottoil,a np podczas jazdy terenowej | |||
tak | 28 | 68.29% | |
nie | 4 | 9.76% | |
nie robi mi róznicy | 9 | 21.95% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 41. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28.02.2009, 22:22 | #61 |
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,248
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 13 godz 7 min 15 s
|
czosnek nie da się tego wyrwać mam tak zamocowane w trampku i kto widział jak śmigam to wie ze tego się nie da wyrwać,
pierwszy złapie łańcuch wszytko przed ta rurka na wahaczu poza tym ciężko w coś przywalić wahaczem |
28.02.2009, 23:28 | #62 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Żernica prawie Gliwice
Posty: 108
Motocykl: RD07a
Online: 6 godz 14 min 47 s
|
Ale Ty sie mało wywracasz
__________________
Piotr |
01.03.2009, 22:54 | #63 |
Road legal
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 5 godz 36 min 48 s
|
a nie jest przypadkiem tak ze jak jedziemy po plaskim asfalcie to jest ta 1 kropla na minute a jak jedziemy po nierównym to siła grawitacji troche inaczej działa na oleum i płynie szybciej/wolniej? jaki wpływ ma temperatura na ilość kropli na min.
|
01.03.2009, 23:13 | #64 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
oliwiarka tak ma jedną wade:
spadająca kropelka oleju nie ma czasu ani szansy dostać się pod ringi, bo zostanie wyrzucona w pizdu |
01.03.2009, 23:49 | #65 |
Road legal
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 5 godz 36 min 48 s
|
chyba nie do konca. olej jest dostarczany od wew. łańcucha a co za tym idzie zanim wywali go w pizdu to przecisnie sie on przez wszystkie dziury w łancuchu. pedzelkiem tez smaruje sie od srodka poczym siła odsrodkowa robi reszte.
|
02.03.2009, 00:51 | #67 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
jakoś nie widze tego by siła odśrodkowa wciągała kropelki oleju do środka łańcucha. Raczej na zewnątrz rolek a nie o to w tym chodzi. Ale w deszczu chyba nic lepiej nie smaruje jak oliwiarka
|
02.03.2009, 01:08 | #68 |
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,248
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 13 godz 7 min 15 s
|
Artuditu czy będzie jakaś różnica kiedy ta kropla spadnie czy za minute czy za minute i 3 sekundy ogulnie Kette Power to sobie dział w następujący sposób
za pomocą siły grawitacji olej ze zbiornika spływa magistrala olejowa w kierunku elektrozaworu, ten z kolei otwiera sie co minute na czas od 1 do 30 sekund, umożliwiając spłyniecie dawki oleju dalsza częścią magistrali na zębatkę. regulacja czasu otwarcia elektrozaworu jest po to aby mieć możliwość zmiany wydatku smarowania i tak np podczas jazdy asfaltem mamy skręcone na min (maksymalne ściszone) łapie nas deszcz dajemy trochę głośniej np o 25% bo jak wiadomo woda wypłukuje olej, mamy tez możliwość wyłączenia całego urządzenia wyłącznikiem, bo jedziemy off w warunkach zimowych gdzie gęstość oleju jest większą po prostu śmigamy sobie na np 15 % "głośności" ale wrócmy do łacucha zanim kropla oleju dostanie sie na niego wpada na zębatkę ta siłą odśrodkowa wpycha olej w każdy możliwy zakamarek łańcucha jeśli mamy łańcuch brudny bo np wjechaliśmy w błotko a zapomnieliśmy wyłączyć Kette Power to przekręcamy potencjometr powyżej połowy zakresu i siłą odśrodkowa wyrzuca olej z łańcucha łącznie z brudem ponieważ olej podawany jest w nadmiarze i korzystamy w tym momencie z właściwości myjących oleju, ale jedziemy tak tylko chwile góra 5 minut aby nie dopuścić do zachlapania olejem opony!! łańcuch dobrze nasmarowany jest wtedy gdy opona i felga jest sucha a łańcuch ma czarny kolor "kolor spalonego oleju " to chyba na tyle Ostatnio edytowane przez pałeł : 02.03.2009 o 01:11 Powód: oświeciło mnie :) |
02.03.2009, 01:24 | #69 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
umnie po takim smarowaniu siła odśrodkowa jak sie weznie do roboty to mi cieknie spod dekla zębatki może gabką go nakładać a nie pędzlem
|