15.09.2017, 04:58 | #91 |
Ale po wpisach innych wnioskuję że problemy zaczynają się, po taplaniu w błotku.. Słabe uszczelniacze chyba, ale pozatym jest ok..
To nie moto w bardzo ciężki teren, tylko na dalekie wyprawy, gdzie nikt się nie będzie pchać w błoto. A jak chcemy ostrego offu to trzeba mieć coś lżejszego... |
|
15.09.2017, 07:13 | #92 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,377
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 25 min 18 s
|
Na dalekich wyprawach, uwierz, ze znajdziesz niekiedy wiecej błota na raz niz tu przez pol roku.
Wysłane przy użyciu Tapatanka
__________________
GS über alles!!! Ostatnio edytowane przez Tank : 15.09.2017 o 07:22 |
15.09.2017, 08:13 | #93 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,406
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 4 godz 55 min 14 s
|
Robiłem zawieszenie do kata w znanej podwarszawskiej firmie na S. jakież było moje zdziwienie gdy nie dostałem garancji na robotę za niemałą kasę. Panieee ale to przód nikt Panu nie da gwarancji na upsa, tył proszę bardzo 2 lata. Także problem jest chyba natury konstrukcyjnej a nie wykonawczej.
Przy pierwszych oznakach wycieków trzeba zrobić szybki serwis: Zsunąć śrubokrętem płaskim, nożem, łyżką, czym kolwiek uszczelniacze przeciw kurzowe, wyczyścić okolicę uszczelniacza olejowego, użyć wynalazków z plastiku (przycięta butelka pet, seldoctor itp) do podważenia wargi uszczelniacza na całym obwodzie, wyciekający olej zabierze syf który przyczynił się do nieszczelności, całość wytrzeć do sucha i zamontować przeciw pyłowy, w 80% przypadków (świeże uszczelniacze) jedziemy dalej z suchymi lagami i przyległościami. Utrata oleju i ciśnienia jest minimalna. Patent sprzedany mi, na integracji Ukraińskiej Jak masz częstą potrzebę spuszczania ciśnienia z lag to masz zużyte panewki ślizgowe, wzrost ciśnienia nie pomaga na szczelność.... Kayaba w husce jest chyba nie do zabicia, z przyzwoitości chyba zmienię olej zdrowia
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
15.09.2017, 10:44 | #94 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
hajką jeździsz tylko po czarnym i jeżeli CRF także to dramatu nie będzie.
Bez względu na to czy to UPS czy nie to jeżeli na rury będzie dostawiać się woda z błotem czy nawet zwykły kurz z szutrówki to problemy murowane. Jeżeli nie osłonicie dostatecznie rur to żadne czary nie pomogą. podam przykład : jedziesz po nawierzchni gdzie zawias pracuje max do 30-50% skoku zawieszenia do rur lepi się kurz, trochę błotka i wszystko co się tam dostanie, ze względu na pęd powietrza szybko to usycha a trafia się nierówność gdzie zawias dobija np. do 80% skoku... i cały ten syf idzie w uszczelniacze, które go nie zgarną w całości, niewielka część dostanie się aż pod uszczelniacz olejowy i do oleju z czasem robiąc spustoszenie w panewkach i goleniach. Nic na to nie poradzicie, nawet systematyczne czyszczenie nie rozwiąże problemu a tylko wydłuży życie uszczelnień. A trafi Ci się jakiś dłuższy wyjazd to zawsze będziesz mieć dylemat. |
15.09.2017, 10:48 | #95 |
Czyli trzeba kupić te ultra brzydkie forksavers
|
|
15.09.2017, 13:25 | #96 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
czy macie już jakieś opinie o uszczelnieniach SKF?
|
15.09.2017, 14:09 | #97 |
|
|
16.09.2017, 12:05 | #98 |
Wyjaśnienie skąd czarny olej.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
26.09.2017, 16:26 | #99 |
Uszczelniacze na gwarancji zrobią, ale klocków hamolcowych już nie.. :/
Oryginały kosztują 330 na tarcze a zamiennik Galfer za połowę tego? Będzie czuć jakąś różnice w hamowaniu? A i stelaż szyby też mi padł w jednym miejscu Ostatnio edytowane przez Mesjasz : 26.09.2017 o 16:59 |
|
26.09.2017, 17:07 | #100 |
Przypilnuj ich a najlepiej każ sobie pokazać rozebrane golenie w sprawie wytarć.
http://advrider.com/index.php?thread...-read.1253181/ Nie daj sobie wmówić że to normalne zużycie! W świecie wymieniają ludzią na gwaracji. Przysłuż sie innym uźytkowniką żeby przynajmniej zwrócić uwagę na problem. Ja swoje też zawiozę w zimię na serwis, żeby zgłosić wytarcie. Występuje ono w KAŻDYM egzemplarzu. Hąda powinna zrobić na to akcje serwisową!
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące paliwo z gaznika | forhend | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 26.06.2011 18:07 |
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo | Ronin | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 16.04.2011 23:23 |
POMOCY !!! cieknące hamulce | chomik | Hamulce, kola, opony | 9 | 11.07.2010 23:53 |
Cieknące paliwo. | bicio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 17.04.2010 03:03 |