01.10.2017, 10:32 | #111 |
Tak jakby bmw reagowało błyskawicznie
|
|
01.10.2017, 10:35 | #112 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,377
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 25 min 18 s
|
A co ma piernik do wiatraka?
Wysłane przy użyciu Tapatanka
__________________
GS über alles!!! |
01.10.2017, 11:42 | #113 |
|
|
02.10.2017, 11:14 | #114 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
w starej był wałek to w nowej lagi...
|
02.10.2017, 16:04 | #115 |
Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 584
Motocykl: RD07
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
Jakoś w starej nie zauważyłem problemu z wałkiem.
__________________
|
06.10.2017, 23:11 | #116 |
Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 240
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Online: 1 tydzień 1 dzień 33 min 4 s
|
Prawda jest taka, że USD nie nadaje się do enduro, ponieważ taki sprzęt służy do podróżowania często w odległe miejsca w różnym (jak wiadomo) terenie, a praktyka pokazuje, że to zbyt zawodne rozwiązanie (problem dotyczy nie tylko Hondy). I systematyczna wymiana oleju, jak w klasycznym rozwiązaniu nic nie daje. Zastanawiam się jak by skończyła taka awaria np. gdzieś w Mongolii, czyli do czego taki sprzęt właściwie służy? Pomysł z założeniem klasycznego widelca uważam za dobry. Pomijając coroczną (max 10 kkm) wymianę oleju (też się przeca zużywa), to nawet, jak się rozczelni, to nie zalewa hamulca i dużo dłużej działa tłumienie.
|
08.10.2017, 00:26 | #117 | |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 31 min 19 s
|
Cytat:
Klasyczny widelec? od czego? |
|
08.10.2017, 09:42 | #118 | |
Administrator
|
No chyba że po ponad 300tyskm lub orana w offie , w 07 szybciej.
Cytat:
No popatrz znam jedną AT , tą normalną nie nową, co przelatała 9 lat i nadal dobrze działa olej a lagi nie ciekną. Cóż spora różnica jak widać w koncepcji produkcyjnej.
__________________
AT03 |
|
08.10.2017, 12:04 | #119 |
Nie wiem czy 9lat bez wymiany oleju w latach to powód do dumy....
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
08.10.2017, 12:15 | #120 | |
Cytat:
W 1200 GS są większe szanse zalania filtra, bo rura do ciągnięcia powietrza jest niżej niż w AT. Dostęp do filtrów w AT nie jest trudny. W AT nie ma CAN-BUS, a to czyste zło na wyjeździe. W Gsie wieczny strach o luz na wale czy wielowypuście Tak, że to tylko pisanina |
||
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące paliwo z gaznika | forhend | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 26.06.2011 18:07 |
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo | Ronin | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 16.04.2011 23:23 |
POMOCY !!! cieknące hamulce | chomik | Hamulce, kola, opony | 9 | 11.07.2010 23:53 |
Cieknące paliwo. | bicio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 17.04.2010 03:03 |