22.02.2018, 08:45 | #221 |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 14 godz 48 min 10 s
|
Na internetach jest foto że som przykręcane
__________________
www.grzechunakolach.pl |
25.02.2018, 12:24 | #222 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
W UK pierwsze ATAS trafiają do nowych właścicieli... no niecałkowicie... jest mały problem.
ATAS nie ma (jeszcze) w bazie danych żadnej z tutejszych firm ubezpieczeniowych, więc nowi własciciele są odsyłani z kwitkiem (tj. nie mogą ubezpieczyć moto) albo w "najlepszym" wypadku dostają propozycje zapłaty składek ok. 3 razy wiekszych niż za standardową NAT. |
25.02.2018, 12:29 | #223 | |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
Cytat:
|
|
25.02.2018, 21:19 | #224 |
Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
Wreszcie jakas sprawiedliwosc 😜
|
04.03.2018, 23:15 | #225 |
Byłem dziś na targach i macałem ATAS i pogadałem z Simpsonem, chyba jedynym Polakiem który pojeździł ma Adventure Spotr.
https://www.facebook.com/SimpsonRide...3858524487988/ Na żywo ATAS wygląda pięknie, kolory robią robotę i do tego nie potrzeba nikogo przekonywać. Jest wyższa i przez większy zbiornik wydaje się sporo masywniejsza od zwykłej. Zaliczyłbym to na plus do jazdy po asfalcie, ale w terenie wolałbym zwykłą w szczególności, że szerszy zbiornik jest w AS bardziej narażony na wgniecenia przy glebie. Mocowanie prawego podnóżka rzeczywiście jest stalowe i ma inny kształt, same pegi są trochę większe, ale w porównanie z tymi z ktm 1290 adventuje r nadal są małe. Podnóżki pasażera są przykęcane od dołu subframe i to robi zajebistą różnicę, bo nie będą już się wbijać w tył łydki. Plastiki ogona są całkowicie inne, można odręcić samo mocowanie rejestracji. Bagażnik stalowy; mam mieszane uczucia, bo będzie trudniej przykręcić do niego płytę pod kufer np. givi, a przypadki łamania się oryginalnego plastikowego były jednostkowe i spowodowane raczej durnym pakowaniem w aluminiową centralkę ciężarów. Choć sam tył w nowej wygląda zgrabniej. Malowana rama na biało z jednej strony wygląda fajnie, ale już wyobrażam sobie jak trudno będzie utzymać ją w czystości(miałem białą ramę w bigu i byłą przebarwiona na zółto i widać było na niej smar, odciski bródnych palców itp.) Gmole, czy tam wieszaki na halogeny to ponury żart, a osłona silnika nie jest lepsza, mimo że wygląda solidnie jest z cienkiej blachy, nie chroni boków silnika, i jest mocowana do ori gmolów a z prawej strony do śrub dekla jest przykręcona blaska 1mm do której przykręcona jest osłona... Podszedłem do Simpsona zagadać, na moje pytanie czy warto zamienić 2017 na 2018 odpowiedział, że jedynym powodem zmiany może być zawias, i od razu zapytał czy naprawdę potrzebuje taki wielki zbiornik? No w przeciągu 10tyś. km. na mojej at przydałby się ze 3 razy na autostradzie... Mówił, że różnica w pracy silnika jest niewielka, troszeczkę gładziej wkręca się na obroty mocy nie ma więcej. Dzwięk z nowego wydechu jest kozacki. Zawias po pierwsze wyższy, po drugie sztywniej zestrojony i nie buja już tak w zakrętach jak starą(wg, niego to była jedyna wada poprzedniego modelu). Przy zatankowanym pełnym zbiorniku czuć większy ciężar i trochę gorzej się nią manewruje przy niskich prędkościach. Za to strasznie narzekał na licznik, mówił że jest dużo gorszy od starego, mniej czytelny, i odbija światło i nie, że w słońcu słabo widać, przyłożył dłoń blisko licznika i nie dało się z niego nic odczytać tylko było widać odbicie ręki... Zapytany o tryby jazdy powiedział; moim ulubionym trybem jazdy jest ten, poklikał i wyłączył wszystko... poza tym jeśli ktoś czuje się niepewnie, to może sobie TC na jedynkę ustawić reszta ustawień jest niepotrzebna... Tyle z moich wrażeń. Na targach zawsze motocykle robią na mnie gorsze wrażenie, niż w rzeczywistości, więc na ulicy na fajnych oponach AS będzie wyglądać zjawiskowo... Dla mnie ideałem i to samo powiedział Simpson byłby mój model z wyższym zawiasem od AS, dodatkowa elektronika jest dla mnie minusem, płyę pod silnik i gmole i tak trzeba zmienić. Coś się pomyśli. ps. ale bym sobie pojeździł.... ZIMO WYPIERDALAJ!!!
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 04.03.2018 o 23:22 |
|
04.03.2018, 23:25 | #226 |
Super.
Konkrety to lubię. motokanapy.pl |
|
04.03.2018, 23:26 | #227 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
ciekawe czy nowe, stalowe mocowania podnóżków by podeszły do starej wersji... Wtedy by można nową sobie darować bo większy/cięższy bak mi nie potrzebny. Zawiasy są większe w nowej tylko po to żeby cięższy zbiornik utrzyały.
|
04.03.2018, 23:32 | #228 |
Raczej podejdzie, wydaje mi się, że śruby mocowania do ramy są w tym samym miejscu, ale trzeba by zmienić razem z podnóżkiem, bo ma inne mocowanie.
Zawias nie tylko ma twardsze sprężyny, ale przede wszystkim zmienione odbicie, dzięki temu moto nie pływa przy dużym załadunku/dynamicznej jeździe w winklach.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
05.03.2018, 00:37 | #229 |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: teraz to Stolica
Posty: 333
Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E
Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s
|
Ciekawe czy w AD 2018 też będą ramy rdzewieć
|
05.03.2018, 07:49 | #230 |
Jakby dało się podmienić stary zawias na nowy to byłoby idealnie, oby tylko przewody hamulcowe pozwoliły swoją długością, wtedy wystarczyłoby tylko wilbersa rozkręcić żeby był te 2 cm dłuższy. Pytanie ile cały nowy zawias i czy wtedy cenowo nie zbliży się zbytnio do Olihnsa.
No to trzeba poczekać aż będą jazdy próbne u dealerów To jeszcze polskie porównanie, tzw. salonowe. Nie ma kufra dedykowanego, można se karimatę przypasać hehe https://www.youtube.com/watch?v=EBFUA5Fzq98 Ostatnio edytowane przez radiolog : 06.03.2018 o 21:12 |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Merino project 2018 | Emek | Dział Producentów i Dostawców | 737 | 18.10.2024 19:29 |
2018 Stany | Grzechu2012 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 30 | 19.02.2018 08:19 |
Rojsa bez wizy w 2018 | wilq.bb | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 10.11.2015 17:35 |