|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22.05.2009, 21:52 | #91 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
|
Znalazłem takie cosik w starym pudle na strychu, mój stary to z niemcowni przywlekł dawno tem, może się komu nada.
|
22.05.2009, 22:13 | #92 |
O... dobre !!! ostudzi głowy ludziom - zwłaszcza krzywa momentu.
Niech żyje oryginalny tłumik |
|
23.05.2009, 01:43 | #93 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
|
23.05.2009, 15:43 | #94 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 26 min 16 s
|
W Afrykach z nowszych roczników wymiana wydechu na przelotowy bez ingerencji w gaźniki może faktycznie pogorszyć osiągi... w starszych nie koniecznie... W nowszych z racji na normy emisji spalin fabrycznie ustawiano już uboższą mieszankę w porównaniu ze starszymi rocznikami... czyli dysze główne mniejsze... wcześniej normy nie były tak restrykcyjne i można było dać więcej paliwa.. stąd większe dysze główne... Kiedyś w swoim Transalpie z roku 98 wymieniłem wydech na przelot , pojeździłem tydzień i zmieniłem na oryginał, bo na przelocie wyraźnie jeździł gorzej... teraz w swojej Afri z roku 89 wymieniłem wydech na Laser przelot... i żadnej różnicy nie ma... nie dławi się przy szybkim odkręceniu manetki jak to było w Trapie... zbiera się z dołu tak samo jak wcześniej, a może o drobinę lepiej...
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 23.05.2009 o 15:46 |
23.05.2009, 17:28 | #95 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
no coś w tym jest, choć jedna AT z ostanich sztuk jakie wyszły ma założony leo vince i kurde dwa razy jej nie mogłem przejść swoją staruszką Może będzie dogrywka
|
24.05.2009, 02:30 | #96 | |
Administrator
|
Cytat:
Widać że akcesoryjne wydechy dają tylko zmianę brzmienia a niewiele dodatkowych KM i Nm.
__________________
AT03 |
|
24.05.2009, 07:34 | #97 |
Road legal
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 5 godz 36 min 48 s
|
Obaj wiemy że moja prócz seryjnego wydechu była na starych filtrach powietrza i wachy, ze starym świecznikiem i bez regulacji. U Ciebie zaś wszystko przez zimę świeżo wymienione i wyregulowane. To NA BANK robi różnicę. Nie upieram się że bym wypluł serię bo pewnie byłoby poniżej 60KM ale zapewne więcej niż to co jest na wykresie. Ale to się jeszcze okaże. Chociaż mi nie potrzeba torpedy. Może się nawet toczyć, byleby bezawaryjnie
|
19.07.2010, 23:05 | #98 |
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,689
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 5 godz 37 min 50 s
|
Odświeżę kotleta.... Znalazłem w tym temacie, że prawdopodobnie ta firma: http://www.promet.com.pl/?lang=pl produkuje tłumiki leovince, przynajmniej nieoficjalnie, a niejaki Zoltan miał zbadać temat , może by jakieś zbiorowe zamówienie pod płotem fabryki i łapanie przelatujących tłumików nad tymże płotem
|
19.07.2010, 23:54 | #99 |
Autobanned.
|
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|