![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#51 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
No i znowu się zaczyna...
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,248
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 1 tydzień 2 dni 22 godz 10 min 44 s
|
![]() ![]()
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
No ale cóż, niektórzy muszą, bo się uduszą... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ale co sie zaczyna? Padl argument o prostocie NAT, padl kontr argument o jej komplikacji co w tym zlego? Czy FORUM nie jest po to by dyskutowac?
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,248
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 1 tydzień 2 dni 22 godz 10 min 44 s
|
![]() ![]() ![]()
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,012
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 23 min 8 s
|
![]()
czy mnie się wydaje czy to wątek o zawieszeniu w NAT..?
![]() taki upgrade znalazłem.. nie wiem czy było.. https://www.ktechsuspensionusa.com/p...valve-kit.aspx
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,988
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 3 godz 16 min 40 s
|
![]()
To już te goldvalwsy taniej wychodzą.
Ogólnie to w końcu założyłem kostki i miałe okazje pojeździć ostrzej w terenie. Jechałem najpierw z chłopakami na NAT na standardowym zawiasie i tam gdzie im dobijało u mnie wszystko lux. Tył wilbers miałem na poczatku skręcony prawie na max bo jeździłem głownie po czarnym i to b.szybko. Sukcesywnie go odpuszczałem i doszedłem do ustawień mi odpowiadających. Przód od ATAS aby ustawić w nim sag musiałem na max odkręcić sprzęzyny=ma mega twardsze sprężyny niż zawias w zwykłej NAT(dodatkowo dochodzi to że ATAS jest cieższa niż standard). Odbicie fabrycznie ustawia się na 8 klików licząc od min, ale jako że miałęm odpuszczone napięcie wstępne dałem na 6, dobicie zostawiłe na 2,5obrotu=fabryczne ustawienie. Z tym na asfalcie jeżdziło jest B.Dobrze jednak do jazdy w terenie było za sztywno i zawias nie wybierał dobrze, więc odpuściłem dobicie o 0,75obrotu a dobicie o 2 kliki. Teraz dla mnie jest super wybiera nierówności nie 'kopie' po rękach, dalej nie ma mowy o dobijaniu nawet przy dużych prędkościach, ani nie nurkuje przy mocnym hamowaniu. Chyba z przodem nie będę już nic kombinował, w zimie tylko serwis na oleju ohlinsa+ zielone skf. Na tył marzy mi się ohlins ale już dedykowany do ATAS z większym skokiem ![]() IMG_20180815_115625.jpg IMG_20180815_120800.jpg
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 23.08.2018 o 11:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,012
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 23 min 8 s
|
![]()
pokaż Fotkę jak Twój moto stoi z boku na tych dłuższych lagach..
![]() ps.. wilbersa też możesz podnieść przecież o te 3 cm.. ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 22:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 23:00 |