13.05.2019, 23:08 | #11 |
|
|
14.05.2019, 00:11 | #12 | |
Cytat:
W zimie jeździłem opatulony w kominiarkę i z zamkniętą szybą w kasku (shoei neotec w miarę nieźle wyciszony) ale teraz jak cieplej i jeżdżę w otwartym kasku to pierdzenie tłumika - szczególnie przy mocnym odkrecaniu gazu na wysokim biegu - zaczęło mi przeszkadzać. Miałem Was nawet pytać czy wszystkie NAT tak mają czy to tylko w mojej ATAS 2018 serwis na 1 przeglądzie podmienił tłumik Dodatkowo, długotrwała jazda z autostradowymi prędkościami bardzo męczy ze względu na halas wiatru i silnika. Niestety - z ciężkim sercem - muszę przyznać ze w tej konkurencji Afra nie podskoczy GS-owi |
||
14.05.2019, 08:15 | #13 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,118
Motocykl: RD07a
Online: 4 tygodni 15 godz 56 min 57 s
|
Ale to tak ma właśnie być
|
14.05.2019, 08:15 | #14 |
Ostatnim Gs, który miał ładny basowy dźwięk na nieakcesoryjnym wydechu był olejak 10-13. Te, które obecnie pięknie basowo grają to w większości na akrapach latajo
|
|
14.05.2019, 10:34 | #15 |
Zarejestrowany: Mar 2018
Posty: 110
Motocykl: CRF 1000
Online: 5 dni 1 godz 27 min 10 s
|
Jakby co polecam Alpine Motosafe, fajnie wyciszają szum wiatru, a z muzyką czy pogadaniem przez telefon nie ma problemu.
|
14.05.2019, 10:59 | #16 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
paradoksalnie zanim wymieniłem filtry powietrza a stare miały najechane że ho ho w średnim zakresie obrotów było cicho i nic nie buczało a moto lepiej się wkręcał z dołu...
|
14.05.2019, 12:47 | #17 |
|
|
14.05.2019, 13:07 | #18 |
Zarejestrowany: Mar 2018
Posty: 110
Motocykl: CRF 1000
Online: 5 dni 1 godz 27 min 10 s
|
Kwestia AFR, dostrojcie sobie pod siebie żeby było bardziej ubogo czy bogato i będzie każdy miał jak chce. Teraz jest pewnie bezpiecznie dla każdego silnika bo przecież producent nie będzie stroił każdego motocykla indywidualnie.
|
14.05.2019, 14:27 | #19 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
nie wiem co potrafi sterownik hondy ale u konkurencji było coś takiego jak adaptacje, sterownik zawsze dopasowywał parametry z uwzględnieniem aktualnych warunków pracy silnika (paliwo,jakość powietrza,osprzęt itp itd...) generalnie nic nie było na sztywno czy tutaj jest coś podobnego...to wątpię ale honda jest bardzo wrażliwa na układ dolotowy.
|
14.05.2019, 14:46 | #20 | |
Cytat:
Głośny wydech to fajny bajer - do szpanowania na osiedlu. Po przejechaniu 800 km po ekspresówkach i autostradach człowiek zsiada z motocykla skołowany - jak pisał poprzednio Emek. |
||
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Strzały w okolicach filtra. Crf 1000l Dct | Birtka | CRF 1000 L | 34 | 16.10.2017 20:30 |
strzały z okolic filtra powietrza przy szarpnięciu manetką gazu | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 3 | 06.09.2017 17:51 |
Rusek z silnikiem Tico | Mecia | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 31.07.2012 16:49 |