Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.09.2020, 21:58   #21
JarekO

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,521
Motocykl: nie mam AT jeszcze
JarekO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 20 godz 44 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
Wiesz, ja akurat kupuje sobie motorki żeby polatac a nie do przyszłej odsprzedaży.
Kumpel kupił wlasnie w miejsce kilkuletniej 690 nowgo Rs500R wiec będzie okazja protestować. Może, mimo euro4, będzie to jakaś sensowną opcja na nieco bardziej terenowego duala?
Z drugiej strony przyjmując ze drezyna ko komdon to nawet nie wiem jak nazwać motorki typu WRR czy CRFL. Dziwne czemu tyle ludzi tym nimi rajcuje? Może chodzi o niskie zużycie wahy?

Pozd rr
Pewnie chodzi o interwały wymiany oleju itd. Te CRF i WRR tu biją na głowę DRZ, i tylko tu IMO.
JarekO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.09.2020, 22:18   #22
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,438
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 16 godz 13 min 51 s
Domyślnie

Wiec jednak z oszczędności....
Ja 5 lat temu przesiadlem się z drze na beciaka. Koszty skoczyly bardzo wyraźnie ale nie żałuje ani wydanego grosza. To inna para kaloszy, inne zastosowania i inny rodzaj funu.
W tym watku odniosłem wrażenie, może mylne, ze pytanie padło o jakiś bardziej dualowy, nie za drogi mały motorek. Stąd postawiłem opcje drz która miałem kilka lat. Nowe konstrukcje obok swoich zalet są niestety tak samo, a moim zdaniem bardziej, komdoniaste tyle ze nowe.
To tez jest jakaś zaleta. Serio pisze. Do mojej 15-to letniej lc4ki nie są juz dostępne pewne części, trzeba posiłkowac się używanymi, aftemarketowymi, kombinowac.

Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.09.2020, 23:15   #23
sudden
 
sudden's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,428
Motocykl: CRF250L * T7
sudden jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 13 godz 9 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
Wiec jednak z oszczędności....
(...)
Może i racja. W moim przypadku głównie z oszczędności czasu.
Ważniejsze jest, że jak zechcę gdzieś jechać, to nie muszę myśleć czy wymieniłem już olej w tym tygodniu. Jak chcę zrobić traskę na 1500-2000 km to nie muszę się zastanawiać gdzie będę wymieniał olej i regulował zawory 3 razy po drodze (pamiętacie wycieczkę Prince'a i Asi na Mazury ?). Wsiadam, jadę, tankuję, wracam. A potem robię jeszcze kilka takich wycieczek i dopiero zaglądam do oleju (resursy fabryczne mam 12.000 km).
W lesie Ci co mają 2 razy taką moc uciekają mi trochę na długich prostych ale potem ich doganiam na zakrętach i dopóki jest ciasno to jedziemy razem. Nie mam na co narzekać. OK, nie narzekałbym też na dodatkowe 20-30 koni, ale ich nie potrzebuję. Nie muszę ich mieć, żeby się dobrze bawić. I tak wolałbym już szybciej nie jeździć
CRF250L być może dla wielu osób będzie złym wyborem, bo na endorfiny trzeba mocniej popracować manetką, ale ja po 2 latach jestem z tego motka bardzo zadowolony. Max 3,5 litra na setkę, co bym z nim nie robił, też czasem poprawia humor Tego się jednak nie spodziewałem przy zakupie.
sudden jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.09.2020, 17:31   #24
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,438
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 16 godz 13 min 51 s
Domyślnie

Sudeen, to nie motor poprawia humor tylko hulanie na nim. I jak bawi to nie ważne ile pali i co ile serwis.

Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.09.2020, 17:32   #25
Wiciu


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 116
Motocykl: Może kiedyś :)
Wiciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 9 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
Wiesz, ja akurat kupuje sobie motorki żeby polatac a nie do przyszłej odsprzedaży.
Kumpel kupił wlasnie w miejsce kilkuletniej 690 nowgo Rs500R wiec będzie okazja protestować. Może, mimo euro4, będzie to jakaś sensowną opcja na nieco bardziej terenowego duala?
Z drugiej strony przyjmując ze drezyna ko komdon to nawet nie wiem jak nazwać motorki typu WRR czy CRFL. Dziwne czemu tyle ludzi tym nimi rajcuje? Może chodzi o niskie zużycie wahy?

Pozd rr
Tak, ja też kupując do tej pory nie myślałem o odsprzedaży. Ale nie miałem SWM czy AJP, które na olx stoją i schodzą z ceny i... dalej stoją. Nie wiem, może zajechane egzemplarze? Tak czy inaczej, jak WR czy CRF Ci nie spasuje, stracisz grosze. Pomylisz się na SWM - kieszeń zaboli.

Co do RS500R to mam w garażu huskę 501, czyli bliźniaczy sprzęt. I też myślałem, że zrobię z niego duala, wystrugałem bagażnik, takie tam... I za cholerę, to nie jest dual. To wyczyn, zero - jedynkowy. Dojazd po asfalcie? No niby się da, ale potem potrzeba sesji z psychiatrą. Zasięg 100km. A w terenie więcej funu mam na lekko zmotanej WR R, bo Huski zwyczajnie nie ogarniam jeżdżąc okazjonalnie. I WR paradoksalnie zasuwam szybciej. Poza tym w Yamaszce lejesz paliwo, robisz 200km na baku, i jedyna czynność serwisowa to myjnia.

DRZ zjeździłem Gruzję, Armenię, Ukrainę - nie pasuje mi. Zawiecha do bani, pozycja do bani, silnik wcale nie jest mocniejszy niż w WR R. Takie to moje subiektywne odczucia. Komndon
Wiciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.09.2020, 17:45   #26
krakus
 
krakus's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,048
Motocykl: Fiddle
krakus jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 2 tygodni 17 godz 23 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sudden Zobacz post
Może i racja. W moim przypadku głównie z oszczędności czasu.
Ważniejsze jest, że jak zechcę gdzieś jechać, to nie muszę myśleć czy wymieniłem już olej w tym tygodniu. Jak chcę zrobić traskę na 1500-2000 km to nie muszę się zastanawiać gdzie będę wymieniał olej i regulował zawory 3 razy po drodze (pamiętacie wycieczkę Prince'a i Asi na Mazury ?). Wsiadam, jadę, tankuję, wracam. A potem robię jeszcze kilka takich wycieczek i dopiero zaglądam do oleju (resursy fabryczne mam 12.000 km).
W lesie Ci co mają 2 razy taką moc uciekają mi trochę na długich prostych ale potem ich doganiam na zakrętach i dopóki jest ciasno to jedziemy razem. Nie mam na co narzekać. OK, nie narzekałbym też na dodatkowe 20-30 koni, ale ich nie potrzebuję. Nie muszę ich mieć, żeby się dobrze bawić. I tak wolałbym już szybciej nie jeździć
CRF250L być może dla wielu osób będzie złym wyborem, bo na endorfiny trzeba mocniej popracować manetką, ale ja po 2 latach jestem z tego motka bardzo zadowolony. Max 3,5 litra na setkę, co bym z nim nie robił, też czasem poprawia humor Tego się jednak nie spodziewałem przy zakupie.
Sudden, musimy się kiedyś złapać na przejażdżkę. Jestem bardzo ciekaw tej małej CRF. Wiadomo, można pojechać na testy, ale tam będą standardowe przełożenia.
krakus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.09.2020, 18:02   #27
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,438
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 16 godz 13 min 51 s
Domyślnie

Wiciu, mam bete 350efi. Motocykl z tych niesprzedawalnych, aaaleee mnie to nie rusza bo na lepszym jeszcze nie jezdzilem. I rumuńskie wyrypy i dojazdy po asfalcie (no ok nie 100km bo dojade bez kostek) znosi.
Dużo zrobiles tą drezyną ja jeno ok 40 tys ale tylko terenem. Coś zajezdzona być tez musiała. Kumpel ma wersje S nieco tylko ulepszoną i idzie z garści bez szarpania za kierownice na kolo z 2ki na szosowych przelozeniach. Na WRR, którą miałem przyjemnosc pojeździć, rzecz nie do zrobienia bez szarpania lub strzału ze sprzegla. I błagam, nie pisz ze zawiasy yamasce lepsze bo się piwem zadlawie.
No i musi cos nie tak z twoja 501. Nie jeździłem pincsetą co by nie miała "srodka", no może poza Maico 500 2t 'a bodajze 1984. Te byla faktycznie, jak piszesz, zerojedynkowa. Może to kwestia psychiki, co zresztą sam sugerujesz. Po prostu czujesz, że musisz odkrecac do końca. To jest fun właśnie a nie patologia
Skonczmy juz ten "konkurs pieknosci" bo z wolna "...abstrahujemy od układu odniesienia..."

Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.

Ostatnio edytowane przez rrolek : 24.09.2020 o 18:21
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.09.2020, 19:26   #28
sudden
 
sudden's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,428
Motocykl: CRF250L * T7
sudden jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 13 godz 9 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał krakus Zobacz post
Sudden, musimy się kiedyś złapać na przejażdżkę. Jestem bardzo ciekaw tej małej CRF. Wiadomo, można pojechać na testy, ale tam będą standardowe przełożenia.
Weekend mam warsztatowy bo "naładniam" Trampka, więc jestem na miejscu i możemy coś bryknąć w sobotę lub niedzielę. Daj cynka na prv albo na telefon (jeśli Ci się gdzieś mój numer zachował) kiedy Ci pasuje i lecimy


Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
Sudeen, to nie motor poprawia humor tylko hulanie na nim.
No właśnie to próbuję cały czas przekazać

Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
I jak bawi to nie ważne ile pali i co ile serwis.
A to już zależy dla kogo

Ostatnio edytowane przez sudden : 24.09.2020 o 19:32
sudden jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.09.2020, 20:48   #29
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,128
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 18 godz 49 min 27 s
Domyślnie

Ćwiartka w 4T, marka dowolna Beta, Huska, KTM, najlepiej najświeżasz na jaką starczy Ci kasy i w super stanie, nie schodź poniżej 2017. Jak myślisz o Japonii to tylko Yamaha WR 250F od 2016 w górę. Jakbyś chciał ostrzej tylko po górach to bezkonkurencyjnie Beta Xtrainer.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2020, 15:13   #30
GrubyDDZ


Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 81
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 20k
GrubyDDZ jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 15 godz 31 min 21 s
Domyślnie

Dzięki za porady, poproszę więcej .
GrubyDDZ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda CB500x 2019 Louis Honda - inna niż AT & NAT 450 14.06.2024 09:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.