Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.10.2020, 11:51   #71
GrubyDDZ


Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 81
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 20k
GrubyDDZ jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 15 godz 31 min 21 s
Domyślnie

Czyli szukam dalej , ale jak pogoda pozwoli to może podjadę KTM zobaczyć .
Ta konkretna Huśka od handlarza , wszedłem w przedmioty i gość ma trzy świeżynki . Mam jakiś uraz .
GrubyDDZ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.10.2020, 16:04   #72
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,438
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 15 godz 26 min 9 s
Domyślnie

Czego... Jak z poza PL to po teorii mogą być w lepszym stanie jak krajowe. Poprosić o VIN, sprawdzić historię serwisową. U nas z tym lipa. Kat wychodzi z salonu, na pierwszy przegląd już nie zawsze przyjeżdża bo często gwarancja już skończona, i "przepada". Znajomy dealer mówi, że nawet jak są darmowe akcje serwisowe nikt nie przywozi zabawek. Ludzie mają to w d.pie.

pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.10.2020, 16:22   #73
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

KTM chyba najlepiej szykać u źródła, czyli w Austrii

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.10.2020, 19:21   #74
GrubyDDZ


Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 81
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 20k
GrubyDDZ jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 15 godz 31 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
Czego... Jak z poza PL to po teorii mogą być w lepszym stanie jak krajowe. Poprosić o VIN, sprawdzić historię serwisową. U nas z tym lipa. Kat wychodzi z salonu, na pierwszy przegląd już nie zawsze przyjeżdża bo często gwarancja już skończona, i "przepada". Znajomy dealer mówi, że nawet jak są darmowe akcje serwisowe nikt nie przywozi zabawek. Ludzie mają to w d.pie.

pozdr rr
Myślisz że motocykl z 60 mth , będzie miał historię serwisową ?

https://www.olx.pl/oferta/husqvarna-...0c6cc;promoted

165mth, Zawieszenie przód 15 mth temu, wymiana oleju i uszczelniaczy, hamulce(klocki, tarcze) 15-18 mth, sprzęgło dokładnie nwm ile mth, 4 mth temu uleje i filtry, tubliss i opona tył 2-3 mth, łożyska w kołach kilka mth

Ostatnio edytowane przez GrubyDDZ : 02.10.2020 o 20:00
GrubyDDZ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.10.2020, 19:54   #75
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,438
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 15 godz 26 min 9 s
Domyślnie

Te modele maja pierwszy przeglad bodajze po 5u kolejne co 15 mth. Teoretycznie wiec powinien być w serwisie juz 4 razy. Druga opcja nie był bo gość sam sewisowal (częste u nas bo serwis nie tani) lub nie sewisowal wcale bo nie przeczytał instrukcji i nie słuchał dealera, myślał wiec ze wymiana oliwy po 30.000 km jak w jego Oplu. Te dwa warianty braku histori sa najbardziej ryzykowne przyz zakupie u handlarza ale nie muszą dyskwalifikowac motocykla. Jest jeszcze czwarta opcja - mial przeglądy co tych +/- 15 mth ale juz 20 czy więcej razy...

Edit: To nie są motorki do spokojnego prykania wokół komina. Nie, że się nie da, ale małe silniki niejpiekniej chodzą radośnie kręcone...
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.

Ostatnio edytowane przez rrolek : 02.10.2020 o 20:04
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.10.2020, 20:12   #76
APC
 
APC's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Posty: 139
Motocykl: NAT + VTR SP2
Przebieg: 16300
APC jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 13 godz 7 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał CzarnyCzarownik Zobacz post
KTM chyba najlepiej szykać u źródła, czyli w Austrii

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Chyba w Chinach
__________________
APC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.10.2020, 20:47   #77
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,128
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 18 godz 41 min 52 s
Domyślnie

Napisze coś co się nie spodoba, nie kupuj enduraka pochodzącego z gór. Tam się napierdala nim po paryjach, to raz. Komplet after marketowych plastików kosztuje trzy stówki, więc oryginalne po zakupie lądują w pudełku i zakłada się je w dzień przed sprzedażą.
Skup się na endurakach z nizin bo tam się ich nie rzuca po skałach, nie roluje po stromiznach i nie ciśnie na odcince,
Nie ma oczywiście reguły bo znam takich co pyrkają sobie po szuterkach, ale w większości w takich okolicznościach natury motorek nie ma lekko. A ćwiartka żeby fajnie w górach robiła to musi być na kresce przed odcinką a dla dużej grupy użytkowników zabiegi serwisowe kończą się na zatankowaniu.
Szczerze to nie kupiłem nigdy, oprócz zabytków motocykla w PL i nigdy tego nie zrobię z zasady, ponieważ u nas nie ma kultury serwisowej jeśli chodzi o ten segment moto i robi się dopiero jak coś dupnie. Przez kilkanascie lat spędzonych w górskich paryjach i saharyjskich piochach widziałem dziesiątki enduraków zaniedbanych serwisowo ludzi, których zabierałem na wyjazdy. A spora część z nich wracała z tras do bazy na sznurku. Dziwne to trochę , ale ja swoim zawsze wróciłem na kołach. Wiele lat temu na forum opisywałem koszty utrzymania enduraka, 150 godzin jazdy w sezonie to wydatek rzędu 5/6 tys zł na serwis i eksploatacyjne rzeczy, które wykonywałem sam .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.

Ostatnio edytowane przez Adagiio : 02.10.2020 o 21:00
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.10.2020, 21:00   #78
GrubyDDZ


Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 81
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 20k
GrubyDDZ jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 15 godz 31 min 21 s
Domyślnie

I to jest konkret. Podobne wnioski wyciągam z filmiku jaki dostałem od właściciela . DZIĘKUJĘ
GrubyDDZ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.10.2020, 23:37   #79
jtd


Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
jtd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 20 godz 18 min 5 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adagiio Zobacz post
Napisze coś co się nie spodoba, nie kupuj enduraka pochodzącego z gór. Tam się napierdala nim po paryjach, to raz. Komplet after marketowych plastików kosztuje trzy stówki, więc oryginalne po zakupie lądują w pudełku i zakłada się je w dzień przed sprzedażą.
Skup się na endurakach z nizin bo tam się ich nie rzuca po skałach, nie roluje po stromiznach i nie ciśnie na odcince,
Nie ma oczywiście reguły bo znam takich co pyrkają sobie po szuterkach, ale w większości w takich okolicznościach natury motorek nie ma lekko. A ćwiartka żeby fajnie w górach robiła to musi być na kresce przed odcinką a dla dużej grupy użytkowników zabiegi serwisowe kończą się na zatankowaniu.
Szczerze to nie kupiłem nigdy, oprócz zabytków motocykla w PL i nigdy tego nie zrobię z zasady, ponieważ u nas nie ma kultury serwisowej jeśli chodzi o ten segment moto i robi się dopiero jak coś dupnie. Przez kilkanascie lat spędzonych w górskich paryjach i saharyjskich piochach widziałem dziesiątki enduraków zaniedbanych serwisowo ludzi, których zabierałem na wyjazdy. A spora część z nich wracała z tras do bazy na sznurku. Dziwne to trochę , ale ja swoim zawsze wróciłem na kołach. Wiele lat temu na forum opisywałem koszty utrzymania enduraka, 150 godzin jazdy w sezonie to wydatek rzędu 5/6 tys zł na serwis i eksploatacyjne rzeczy, które wykonywałem sam .
No i po to jest CRF250L, albo WR250r, zeby jezdzic a nie siedziec w garazu. Tyle , ze nie urywaja kostki w oponach. Cos za cos. Bylo juz pisane. Trzeba przemyslec ile sie ma kasiory na zakup, na serwis i czy sie samemu potrafi serwisowac, jak nie to czy jest w poblizu ktos kto bedzie to serwisowal. Kupno liscia za cala kase jaka sie ma to jest duupa , chwilowa przyjemnosc
jtd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.10.2020, 00:25   #80
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,438
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 15 godz 26 min 9 s
Domyślnie

Jtd, nie patrz na to w ten sposób.
Ludzie kierują się emocjami i potrafią np. wydać cala kase na zabawkę, lub, równie ich zdaniem, pożyteczne np. ją przepić. Niektorzy nawet biorą kredyty. Kwestia wyborów. Moje na przykład, jak to ująłeś, chwilowe przyjemności, z małymi przerwami trwają 40 lat i jakoś z tym żyje, więcej, bez nich żyło by mi się ujowo.
To nie jest pochwała wyczynowych motocykli. Tez uważam ze na start wrr czy crfl
są zarabiste. A dalej to juz kwestia ogórków lub ogrodnika....

Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda CB500x 2019 Louis Honda - inna niż AT & NAT 450 14.06.2024 09:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.