27.11.2024, 00:27 | #31 |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: mazowieckie
Posty: 110
Motocykl: TA600, NT650V
Online: 3 tygodni 5 dni 5 godz 15 min 45 s
|
Miałem TW 125. Super sprzęcik ale otarłem się o TW 200 i to była rewelka. Dół silnika ten sam, ciut większy cylinder i duuuużo elastyczniejszy motorek. Rama i reszta w zasadzie ta sama. TW 200 chyba nie występowało w europie w sprzedaży. Moja była kupiona w Japonii. Mało tego na rynku ale w De można upolować.
200-ka miała rozruch el. i kopniak. |
27.11.2024, 10:55 | #32 |
taką zmianę można zrobić samemu kiedyś. ważne jest aby to było 125 z uwagi na wymogi formalne. TW200 widziałem w PL w sprzedaży tylko raz.
w AUS wciąż jest sprzedawane suzuki 200 pod nazwą TROJAN. IMO najciekawsza propozycja obecnie jeśli chodzi o moje zapatrywania na pojazd do wszystkiego. naprawdę jeździłbym. to co na zdjęciu to jest seryjne wyposażenie. TW przy niewielkich modach też jest porównywalne ale dość sporo pali ponoć a zbiornik nikczemne 7l bodaj. https://www.advrider.com/2016-suzuki...-awkward-name/ już nie śmiecę więcej w tym małpiastym wątku
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
27.11.2024, 14:48 | #33 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Białystok
Posty: 1,455
Motocykl: Honda Africa Single
Online: 3 miesiące 3 dni 12 godz 12 min 41 s
|
Zrobiłem dziś 30 km, pierwsze wrażenia z jazdy:
Pozycja za kierownicą jest wygodna, wyprostowana, kanapa mega wypas. Mam wrażenie, że mógłbym tym jechać długo. Silnik pracuje cicho ale przyjemnie dla ucha, czyli tak jak według mnie powinno być w pierdopędzie. Motorek super sobie radzi w mieście, jest żwawy i dosyć elastyczny. Generalnie korzysta się z czterech biegów, przy czym na czwórce można zwolnić do 40 km/h, motocykl nie protestuje i rozpędza się od tej prędkości płynnie. Do 85 km/h przyspiesza żwawo i ochoczo, przy tej prędkości prowadzi się pewnie i stabilnie. Najwięcej jechałem 90 i to nie był max, ale powyżej 85 przyspieszenie jest już odczuwalnie gorsze. Osiągi na miasto zdecydowanie zadowalające, można podsumować, że dobre jak na 125-tkę. W lusterkach widać doskonale... swoje własne ramiona. Jazda na stojąco kiepsko, nogi wygięte w pałąki jak u kowboja, więc łatwo ześlizgują się z gumowanych podnóżków. Ewidentnie jest to motocykl, na którym jeździ się z dupą na kanapie. Biegi wchodzą nieco gorzej niż w CRF i trudno wrzucić luz, ale to zapewne się poprawi po dotarciu. Brakuje mi wyświetlacza biegów, człowiek szybko się przyzwyczaja do dobrego. Potwierdzam, że motorek wzbudza zainteresowanie, wszyscy się patrzą Maupa poszła do garażu, dalsza część testów na wiosnę
__________________
"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot." |
27.11.2024, 19:09 | #34 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,945
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 17 godz 37 min 28 s
|
takie maluszki jeszcze sa na rynku. Honda DAX 125, silnik pewno ten sam co Małpka, Kawasaki Z125Pro i Suzuki Van Van 125, 200 i 250! ten ostatni to juz całkiem 'poważny' motocykl. co do Yamahy TW to byly 125, 200 i 225. w europie byla chyba tylko 125 dostepna. chinczykow małpujących małpke nie da sie policzyc - na Ali ceny za 125ccm od ~500$ za sztuke. znaczek Honda gratis
__________________
buziaki |
27.11.2024, 20:41 | #35 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Białystok
Posty: 1,455
Motocykl: Honda Africa Single
Online: 3 miesiące 3 dni 12 godz 12 min 41 s
|
Mi bardzo się podoba CF Moto Papio SS, w Stanach kosztuje 3 tys dolarów i ma całkiem niezłe opinie, u nas niestety niedostępny. Szkoda.
__________________
"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot." |
27.11.2024, 20:52 | #36 |
Super ta Maupa - gratulacje!
Wolałbym Hunter Cub ale oba odjazdowe motorki są! |
|
27.11.2024, 21:13 | #37 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,945
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 17 godz 37 min 28 s
|
ja tego CF już gdzieś widziałem
__________________
buziaki |
27.11.2024, 21:53 | #38 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,262
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 8 godz 23 min 54 s
|
Skubaniec wiedział co idzie
|
Wczoraj, 14:22 | #39 |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,751
Motocykl: Hunter Cub
Online: 7 miesiące 3 dni 4 godz 35 min 30 s
|
Małpa przerobiona na afri piękna!
Filtr oleju pasuje od innych hąd. Ma też tańszy zamiennik od hiflo: filtr oleju skrzyni DCT CRF1000 CRF1100 NC750X X-ADV 15412-MGS-D21 Badałem też temat powiekszania pojemności. I nie jest to taka prosta sprawa. Mianowicie wraz z zwiększeniem pojemności powinno się zmienić wtryskiwacz. Oglądałem amerykańskie film na którym gość zmieniał wtryskiwacze i badał afr. Wyników nie pamiętam, ale ja odpuściłem na razie powiększanie pojemności. W tym roku nie udało się pojechać na Mierzeję Wiślaną aż pod ruską granicę. Ale kto wie co przyszły rok przyniesie Dax ma identyczne rozwiązanie sprzęgło/skrzynia co hunter. Małpka ma klasycznie, jak w moto. |
Wczoraj, 23:28 | #40 |
Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 247
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Online: 1 tydzień 1 dzień 4 godz 19 min 41 s
|
Raczej się nie poprawi. Poprawi się po zmianie na 10W40 (fabrycznie jest 10W30). W opisywanym przypadku poprawa nastąpiła po pierwszej wymianie po tysiącu na też hondowski, ale W40. W przyszłości będzie latał na W50 (już nie hondowski) - sprawdzone.
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
OEM części Honda power equip., Honda Moto oraz Marine | ramires | Serwis Ramires | 2 | 19.07.2024 13:33 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |