![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Posty: 6
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 godz 22 min 30 s
|
![]()
Witam
od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Africy i mam mały problem. Jak se pojeżdżę po terenie i wyjadę na asfalt, po daniu gazu po jakimś kilometrze motorek staje jakby mu paliwo się skończyło, po chwili odpala i śmiga jak nowy. Słysząc wiele o błogosławionych przez wszystkich pompach, zajżałem do środka i tu rodzi się moje pytanie ponieważ ja widzę to pierwszy raz, a zdięcia w większości wątków się nie otwierają i nie mam porównania, proszę o pomoc w ocenie stanu styków, czy poza solidnym czyszczeniem powinienem myśleć o zimowej wymianie styków? Drugie pytanie to sprawa czegoś na kablu wychodzącym z pompy (zdjęcia 4190), czy to oryginalne czy też może wlutowana dioda bo w prawdzie na stykach iskrzy ale nie tak strasznie Dzięki za pomoc |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 650
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 23 godz 12 min 9 s
|
![]()
Sam nalot i rdza może powodować złe działanie pompy , styki wyglądają dobrze ale widzę jakieś patenty.
Oryginalnie do pompy wchodzą 2 przewody , możliwe ze zainstalowana została płytka lub przekaźnik lub jeszcze coś innego. Elementy które widać na zdjęciu najlepiej wyczyścić mosiężną szczotką drucianą ( tylko nie taką na wiertarkę ![]() Daj jeszcze fotkę gdzie idą te przewody , a fotę styków zrób bez rozwierania styków. Widzę że chyba jest tam pogięte lub zdjęcie jest tak zrobione.
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 02.09.2010 o 21:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,015
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 55 min 0
|
![]()
ewentualnie zestaw naprawczy - sprzedawam takowe po 65 PLN
![]() wtedy jeszcze przekaźnik R2D2 i masz spox na 100 lat ![]()
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Posty: 6
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 godz 22 min 30 s
|
![]()
R2D2 masz rację po przewodach dotarłem do przekażnika, dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 276
Motocykl: RD04
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 6 godz 27 min 47 s
|
![]()
BIZON tu masz link do regeneracji pompy http://africatwin.com.pl/showthread....t=pompa+paliwa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
Sprawdź jeszcze odpowietrzenie baku.
__________________
RD07 & DRZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Posty: 6
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 godz 22 min 30 s
|
![]()
Zdjąłem zbiornik przejżałem wszystko i wygląda dobrze. Wczoraj pojeżdziłem trochę i stanęła mi na dobre, pomału sprawdziłe że pompa nie pompuje no to po nitce do kłębka- przekażnik nie cyka, rozebrałem poczyściłem i zadziałało więc to chyba tylko przekażnik do wymiany.
a propos, jakich przekażników używacie bo u mnie siedzi 541, ale on ma 5 wyjść a używanych jest tylko 4, czy to nie ma ujemnego wpływu na jego działanie i żywotność? Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Podepnę się do tematu.
Motor jeździ, pali, pompa nie tyka ani nie buczy, wszysko ok. Po sprawdzeniu i odratowaniu kabla regulatora, uznałem że warto zerknąć do pompki. Moto pochodzi z Anglii, więc śniedzieje to i tamto. Pozwoliłem sobie zrobić parę fotek i prosić o ocenę styków. Nie widać żadnych "upale" lub innych anomalii, ale wolę się upewnić i skorzystać z rad bardziej doświadczonych. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
jak dla mnie to ten gorny ma juz dosc. ja bym to wymienil.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 650
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 23 godz 12 min 9 s
|
![]()
Wymień te styki profilaktycznie i na 50K Km będziesz miał spokój.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ochrona przewodów i styków | mucha_dub | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 29.07.2013 17:55 |
Zabezpieczenie styków pompy paliwowowej. | krzysiek_m | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 31.10.2012 16:40 |
zmiana styków w pompie + montaż płytki | sebol | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 13.05.2010 14:14 |
Pompa - pomoc w ocenie zużycia styków | deptul | Uklad paliwowy i wydechowy | 43 | 10.07.2009 22:12 |
[Afripedia] Naprawa pompy - wymiana styków | podos | Uklad paliwowy i wydechowy | 28 | 22.09.2008 20:31 |