|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29.10.2011, 15:15 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Tak, inaczej nie dostane żółtych blach
|
29.10.2011, 18:02 | #12 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 404
Motocykl: KTM 640 advR
Przebieg: rosnący
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 3 godz 53 min 20 s
|
__________________
|
29.10.2011, 18:53 | #13 | |
Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL.
Posty: 1,630
Motocykl: nie ma!!!!!!!
Przebieg: +-50k
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s
|
lc4
Cytat:
Jednak warto wiedziec wiecej np: ktorys kolega rzezbi z 2 lag z husky, wiec co i jak? gdzie sie pojawiaja problemy jak je rozwiazac no i jak to dziala? pzdr
__________________
Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! Ostatnio edytowane przez Boski-Kolasek : 29.10.2011 o 19:00 |
|
29.10.2011, 20:01 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,500
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Ja mam z przodu zawias WP48 od Husaberga (takie same montują w katach, w sumie do dziś). Mam zrobiony na dwie tarcze (doły lag są demontowalne, więc można sam dół zakupić i wymienić). Pólki kupiłem na allegro, nowe od EXC. Trzeba było dorobić nową sztycę pod łożyska afrykowe, dorobić dystanse koła i tuleję do mocowania ośki w jedną z lag (w druga pasowała idealnie). No i oczywiście adaptery zacisków (afryka ma rozstaw śrub chyba 115mm, a WP 95mm). Generalnie przeróbka nie jest super trudna, potrzeba dobrego tokarza i trochę czasu. No i ze sprężynami trzeba pokombinować, u mnie jest trochu za miękko, ale do przeżycia. Ramboszczak się fucktycznie doktoryzuje w temacie.
Koło, ośka, ślimak, hamulce, kiera z mocowaniami są od afryki. Jakby co to lagi WP48 są dłuższe od afrykowych o jakieś 6cm i nie da się ich w półki wpuścić, bo koło może walić o ramę/błotnik/półkę. Od LC8 są zbliżonej długości co ma afra, ale mają też mniejszy skok. A sens każdy ocenia sam. U mnie oryginalny zawias był wyklepany, więc coś musiałem zrobić. Teraz mam więcej skoku, większy prześwit, wyższą krówkę i lepszą pracę zawiasu, ale na pytanie czy było warto nie odpowiem. |
29.10.2011, 22:14 | #15 |
majsterkowicz amator
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Galway/Wyrzysk
Posty: 2,262
Motocykl: XR650r & XRV750
Przebieg: ~50kkm+
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 miesiące 4 tygodni 21 godz 6 min 18 s
|
A taki zabieg - dłuższe lagi z przodu a co za tym idzie wyzsze zawieszenie - nie psuje geometrii motocykla? Rozumiem podniesc tez tył ale podniesienie tylko przodu?
Tylko sie pytam - nie mam zadnej wiedzy w tym temacie...
__________________
-=TyMoN=- _______________________________________ Moje spalanie: Mój kanał YouTube Moja "TwarzoKsiążka" |
29.10.2011, 22:19 | #16 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,757
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Ja mam teraz tył wyżej niz w oryginale...Jakos mi to nie przeszkadza, no moze tylko to ,ze jak stoi na centralce to dwa kola się do ziemi kleją...
|
29.10.2011, 22:26 | #17 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Tymon pyta o wyższy przód...
I dobrze bo kto by chciał robić z AT czopera a samo podniesienie przodu rozwala zupełnie geometrie motocykla. AT seryjnie ma pozycje lekko na czopera i podniesienie tyłu dobrze jej robi |
29.10.2011, 22:28 | #18 |
Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,500
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
Też mam tył podniesiony, centralka u mnie dawała tyle, że się motór nie przewracał.
Podnoszenie tylko przodu jest słabe, z podniesionym tyłem jeździłem rok i było git. |
29.10.2011, 22:54 | #19 | |
Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL.
Posty: 1,630
Motocykl: nie ma!!!!!!!
Przebieg: +-50k
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s
|
Lc4
Cytat:
Puszek a Ty mnie sie wydajesz( na podstawie zdjec),czlowiek slusznego i podobnego do mojego wzrostu czyli okolo +-170 cm, wiec jak to wszystko przeklada na jazde i jazde off road tez i dosiadanie i takie tam. To chyba normalne,ze w momencie podniesiena przodu nalezy tez skorygowac tyl, tak? No wydaje mnie sie sensowne na poczatku skorygowanie tylniego zawieszenia jako jednego ze slabych ptk AT, i tak tez planowalem zrobic ale pojawia sie tania opcja zanabycia calego lc4 wiec....
__________________
Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! Ostatnio edytowane przez Boski-Kolasek : 29.10.2011 o 22:58 |
|
29.10.2011, 23:38 | #20 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,757
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 51 min 11 s
|
Ja mam 180 ale brzusio mnie ciągnie do ziemi, więc się muszę napinać....
Spokojnie sięgam do ziemi pełną stopą...Moj przód -lc8- jest bardzo podobnej długości do afri. Skok ma 22 cm.. może nie najwięcej - enduraki mają nawet 30 cm, ale za to nie ma problemu z nurkowaniem..Zmiana tyłu jest prosta, w miarę tania i bardzo podnosi komfort jazdy w terenie i na czarnym..Przód to już większy problem..Jedna tarcza hamulcowa z przodu to zbyt mało na 230 kg motor , który czasem jeździ po szosie z pasażerem..Mimo ,że odjazdowo wygląda jedna duża tarcza , to jednak warto postarać się o dwa zaciski.. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jezdzi tylko na ssaniu :( | samul | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 12.09.2011 13:20 |
Czym jeździ listonosz ? | MECENAS | Kwestie różne, ale podróżne. | 4 | 17.03.2010 11:56 |