|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29.11.2014, 09:03 | #11 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
|
Potwierdzam, przejechalem wiele offa z oryginalnymi mocowaniami. Przecież cała wygoda w ty, że można te sakwy łatwo demontować.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
29.11.2014, 10:41 | #12 |
Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Piotrków Tryb
Posty: 280
Motocykl: CRF 1100 ATAS
Online: 1 miesiąc 5 dni 13 godz 9 min 51 s
|
|
29.11.2014, 11:33 | #13 |
Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Głogów Małopolski
Posty: 199
Motocykl: RD07a
Przebieg: up
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 2 godz 52 min 4 s
|
Chłopaki, nie namawiam do przeróbek tylko przedstawiam co ja zrobiłem.
Gdyby się rozsypały to pewnie usłyszałbym "stary, przecież kupiłeś sakwy rowerowe więc nie dziw się". Ale skoro u Was wytrzymały oryginalne mocowania to znaczy , że Crosso wie co robi, polecam. Rajtek, jedyne co musiałem przerobić to średnica zagięcia haka, po prostu mam grubsze gmole. Edycja: nie gmole tylko stelaż ;-) Ostatnio edytowane przez Miki Głogów : 29.11.2014 o 12:53 Powód: "gmole" |
29.11.2014, 11:50 | #14 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 14 godz 45 min 39 s
|
Bezpośrednio na gmole nie pasują gdyż gmole mają za dużą średnicę rurki. Ja dorabiałem stelaż bo i gmoli nie mam. Ale przy torbach nic nie przerabiałem. Wytrzymuje nawet gleby.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
29.11.2014, 12:30 | #15 |
Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Piotrków Tryb
Posty: 280
Motocykl: CRF 1100 ATAS
Online: 1 miesiąc 5 dni 13 godz 9 min 51 s
|
|
29.11.2014, 13:18 | #16 |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Malbork
Posty: 150
Motocykl: KTM 790 R+ EXC 300
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 21 godz 2 min 15 s
|
Też się do tych sakw przymierzam ale nie jestem pewien czy będą pasować ze względu na jeden z podanych wymiarów:
"Minimalna odległość między dolnym, a górnym punktem montażowym - 28,5 cm" Rozumiem że jest to odległość pomiędzy górnymi, a dolnym hakiem która gwarantuje pewny montaż. Mój stelaż ma 25 cm wysokości. Macie inne stelaże czy jest możliwość skrócenia, regulacji tej odległości? |
29.11.2014, 17:38 | #17 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,028
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 17 min 51 s
|
mam u siebi chyba 22cm i zakłądam z nieco inny sposób bez przerabiania niczego. dolny haczyk poprostu przekładam przez szlufke i zaczepiam o stelaz wyzej niz szufka. Bedziesz miał to w reku to sam do tego dojdziesz. Przejechałęm z crosso dry big 6000 km i nic sie nie działo. dwie [arkingówki i 8 h w nieustajacym deszczu nie zrobiły na nich wrazenia. POLECAM
|
29.11.2014, 20:41 | #18 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Białystok
Posty: 1,451
Motocykl: Honda Africa Single
Online: 3 miesiące 3 dni 10 godz 56 min 37 s
|
Myślę, że na motocyklu mocowanie sakw wcale nie jest narażone na większe obciążenia, niż na rowerze. Rower zazwyczaj nie ma żadnej amortyzacji z tyłu, nawet nasze tyłki i kręgosłupy czują dziury dużo bardziej na rowerze niż na moto. Poza tym, gdyby jednak się urwało, to można sakwę przymocować czymkolwiek, sznurkiem, expanderem, taśmą do mocowania bagażu czy powertapem. Crosso rządzi
__________________
"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot." |
30.11.2014, 13:52 | #19 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Ja polecam trzymac sie oryginalu jak tylko sie da. Oczywiscie jak chcesz mocowac do gmola to niestety zmien haki mocujace (2 nity na hak).
Zgadzam sie, ze narowerze te sakwy bardziej dostaja w dupe. I kolesie jezdza z tym na koniec swiata. Crosso rzadzi: - wodoodporne - konkretne wykonanie - proste i skuteczne
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
30.11.2014, 14:13 | #20 |
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: lubelszczyzna
Posty: 55
Motocykl: lc8 950 adv
Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 29 min 34 s
|
Jeżeli w/g Was na rowerze dostają w dupę bardziej niż na motocyklu enduro to nie używacie motocykla zgodnie z przeznaczeniem. Jeździłem na moto i rowerze z sakwami crosso i sorki, ale na rowerze raczej z nimi nie skakałem, a na moto się zdarzało, do tego gleby w terenie przy prędkościach od 0 do 50km/h i ponad 200kg wagi bike też raczej na rowerze nie miałem.
Sakwy Crosso cenię i lubię. Offowo i solo wolę rogal od EX-a, ale na przyszły wyjazd do pracy (1200km) wraz z ciuchami na miesiąc, słoikami, oraz elektroniką w postaci lapka, do tego tylko asfalt chyba znów je zakupię Ostatnio edytowane przez erwinw : 30.11.2014 o 14:28 |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
sakwy Crosso | megi | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 20 | 24.05.2018 21:06 |
stelaże pod sakwy Crosso | ACUPS | Kwestie różne, ale podróżne. | 0 | 21.01.2013 14:58 |
Crosso i ich przeróbki. | mateusz-kotek | Wszystko dla Afryki | 19 | 06.03.2012 18:33 |