![]() |
#21 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 470
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 38 min 22 s
|
![]() Cytat:
D Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,976
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 47 min 9 s
|
![]()
https://youtu.be/lky4x38_5GA
No dobra wychodzi że etc szybsze
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
ale i tak znajdą się tacy , co powiedzą ,że to jest inaczej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() |
![]()
A wrażenia praktyczne ? Jazda w trasie, po mieście, w terenie ? Spalanie takie samo czy inne ? Niskie/wysokie temperatury otoczenia czy mają wpływ na pracę dct ? Da się tym na koło postawić ? Wybieram się na jazdę testową afryką z dct, sam jestem ciekaw.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]() |
![]()
Po wyłączeniu kontroli trakcji idzie na koło bez problemu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 330
Motocykl: CRF1000l
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 16 godz 59 min 40 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() |
![]()
DCT przy niezmienionym zawieszeniu, ma mniejszą ładowność
W korku i paradach motocyklowych, DCT może mieć przewagę. DCT może mieć przewagę w konkursach polegających na przeniesieniu deski z jednego miejsca na drugie , chociaż nie wiem ,czy jak zamknie sie manetę, to czy motor nie stanie szybciej, niżby w manualu, kiedy go trzymamy na półsprzęgle i jedziemy dalej. W gymkhanie tez może okazać się przewaga wersji manualnej. Poza tym w DCT nie zmierzymy mocy na hamowni, bo przednie koło się nie kręci, w związku z tym przy zapchaniu czujniuka ABS błotem możemy mieć problem z wrzuceniem biegu w DCT. Gdy nam DCT zgaśnie na stromym zjeździe, zafundujemy sobie dużo adrenaliny, nie kontrolując zjazdu w dół. Poza tym, jak jakiś fan motoryzacji zrobi nam dla hecy przegazówkę, wyrwiemy jak ogar w drzewo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ja tam uprzedzony nie jestem, zresztą w samochodzie konsekwentnie wybieram automaty.
U mnie zdecydowało to, że DCT jest potencjalnie bardziej awaryjna (szczególnie jeśli wezmiemy pod uwagę przebieg, trudne warunki uzytkowania i możliwości naprawy na zadupiu) no i waży o 10 kg więcej. Cała reszta jest do rozważenia, kto co woli. Automat wygodniejszy, lepiej przyspiesza, uwalnia jedną rękę i nogę - co nie jest bez znaczenia w terenie. Mysle takze, ze łagodniej obchodzi się z silnikiem. Manual jest za to odporny na elektroniczne przypadłości typu czujniki, zasilanie, komputer no i daje większe możliwości hamowania silnikiem. |
![]() |
![]() |
#29 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Rudnica
Posty: 179
Motocykl: SD04
Przebieg: 30k 25k
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s
|
![]()
Jeszcze ewentualnie może się skończyć paliwo
![]() |
![]() |
![]() |