![]() |
#121 |
![]() |
![]()
So tej pory dct chyba było yzytkowane rylko w modelach szosowych, albo tourerze i w takim trybie jest pewnie wieczna, w trybie kopania się w błocie pewnie krócej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,015
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 4 godz 8 min 16 s
|
![]()
Radiolog nic nie jest wieczne
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
![]() |
![]()
Mi DCT zablokowała się w zeszłym roku przy 1500 km przebiegu. Podczas jazdy autostradą moto zgasło i skrzynia na 5 biegu nie pozwalała na uruchomienie. Jest taki przypadek na ADV opisany z filmikiem. Siłownik próbował zmienić bieg, zbił do 3 i nic. Dopiero pchnąłem moto do przody jakiś 20 cm i się odblokował. Pewnie czujnik zmienił położenie. W serwisie wyskoczył błąd, skasowali i po wszystkim. Później przy około 5 tyś. wystąpiło raz ale po wyłączeniu zapłonu i włączeniu odpalił. Od tego czasu nic jej nie jest, poza tym że jak jest zimny to dziwny pisk na biegach nieparzystych jest. Rozgrzeje się i znika. Mam przegląd niedługo to się okaże.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Proponuje pojechac na dzien,dwa w Piemont na kamienie . Trasy do 3tys.metrow i dosyc strome podlazdy i zjazdy. Wlasnie z Qrczaqiem wrocilismy i jeszcze nie wypakowalismy sie. Popatrzciejak dct sobie radzą i przestancie pierd....ć, tak za przeproszeniem .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
![]() |
![]()
Wrzuć filmik ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 451
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
dziś zrobiłem 170 km, z czego ok 80 po szutrach i leciutkim błotku podeszczowym. DCT radzi sobie, ale przyzwyczajenia ze sprzęgła strasznie przeszkadzają. Dwie gleby , obie w kałuży dały mi do wiwatu. Moto całe, ale muszę się najpierw powprawiać na suchym , a potem jeździć po mokrym, bo opanowanie doopy w błotsku jest na prawdę wyzwaniem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
![]() |
![]()
A powiedzmy w głębokiej dziczy z jakiejś przyczyny padnie aku, to manuala chyba na pych odpalę? Czy jestem w błędzie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: kraków
Posty: 133
![]() Online: 6 dni 15 godz 29 min 24 s
|
![]()
Ktoś kiedyś mi powiedział że kupując NAT w manualu to trzeba być totalnym idiotą
![]() Wcześniej jezdziłem 3x na DCT na testach po 1.5 godziny i pomimo wszelakiej zaYebistości wybrałem jednak tradycyjną wersję manualną . P.S. Piemont to idzie zrobić Wsk-ą , nie potrzeba AT ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,559
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 4 godz 3 min 54 s
|
![]()
prawie gleba przez DCT 4:50
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Ogladalem ten film juz kiedys po czym bylem wyczulony na ronda,ktorych w Niemczech nie brak.Nigdy ,przy kazdym trybie jazdy i pogodzie mi sie cos takiego nie zdazylo.Slyszalem ze gdzies tam komus,ale kompletnie nie wiem jak to sie moze zdazyc.Czasami nawet prowokowalem jakas zmiane biegu robiac rondo i nic.Rondo robione zawsze na jednym biegu i zmiana w gore po wyjsciu z niego.
|
![]() |
![]() |