30.10.2017, 14:14 | #151 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Miałem kiedyś to cudo w Bergu. Pod spodem szybko robił się żużel i rysował lagi a ponadto w lekkim liściu mimo że nie jestem miszczem offroadu ale czuć było inną pracę zawieszenia z tymi skarpetami. Poszły w krzaki.
|
30.10.2017, 15:04 | #152 |
Ciekawe co będzie gorsze. Testuję teraz skarpety w exc, wcześniej robiłem lagi co sezon bo zaczynały cieknąć i to w najmniej oczekiwanym momencie. Na razie przejeździłem sezon i nic się nie dzieję, zdejmę na zimę zobaczyć co pod skarpetami.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
30.10.2017, 15:35 | #153 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,027
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 22 godz 45 s
|
Skarpety w liściu mają sens ale tylko wtedy gdy są na rzepy i po każdej jeździe ściągasz je i czyścisz całość. Jeżeli są na stałe to powodzenia, niejeden już na FAT zniszczył golenie i panewki.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
30.10.2017, 15:42 | #154 |
Właśnie o tym mówię. Ja w ciągu 3 lat 4 razy robiłem lagi w dwóch liściach z upsem. W tym raz robiłem z panewkami. Nie miałem wtedy skarpet i błoto darło po uszczelniaczach. Liczę na to że pod skarpetami zbierze się ten mniej inwazyjny syf: pył a nie cement z zaschniętego błota.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
30.10.2017, 16:00 | #155 |
Ja rozumiem, że w krótkich i odslonietych syf może wejść pod nie i rysować, ale jak są na całej długości i spięte trytytki to błoto raczej pod spód nie wejdzie, może być pył, ale on to i jest bez skarpet.
Może i chodzi zawias ciut utwardzony, ale bez przesady |
|
30.10.2017, 16:02 | #156 |
Do katełemów podobno dobre jest coś takiego.
http://allegro.pl/skf-zestaw-suwakow...392514842.html
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
30.10.2017, 21:35 | #157 |
Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,019
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 22 godz 20 min 49 s
|
Przy skarpetach dłużej wytrzymują uszczelniacze ale za to pięknie wyciera/rysuje się gładź lag i wtedy to dopiero koszty.
|
30.10.2017, 21:50 | #158 |
Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,307
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 23 godz 34 min 24 s
|
Podobało mi się kiedyś porównanie jakie Mada napisał o tych skarpetach na lagi - bardzo ale to bardzo obrazowe było.
|
31.10.2017, 10:32 | #159 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
|
a czy nie można jakoś zabudować dookoła rur, przecież błoto dostaje się głównie od strony tylnej. Oryginalny błotnik osłania rurę od przodu i tyle z niego pożytku.
|
31.10.2017, 11:34 | #160 |
A takie coś ktoś stosuje, stosował ?
http://allegro.pl/narzedzie-do-czysz...d=201#imglayer Zastanawiam się nad kupnem.
__________________
"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu" |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące paliwo z gaznika | forhend | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 26.06.2011 18:07 |
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo | Ronin | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 16.04.2011 23:23 |
POMOCY !!! cieknące hamulce | chomik | Hamulce, kola, opony | 9 | 11.07.2010 23:53 |
Cieknące paliwo. | bicio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 17.04.2010 03:03 |