21.04.2018, 23:35 | #11 | |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Cytat:
Mojemu ruszanie nie pomogło. Machałem nim przód/tył i pchałem ze 200m. |
|
21.04.2018, 23:47 | #12 |
|
|
22.04.2018, 00:17 | #13 |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Problem rozwiązany, przynajmniej cześciowo.
Mianowicie aku miało raptem 11,2V. Jak gasiłem moto w garażu kill switchem bez przerzucania wcześniej na N i parkowałem to pewnie było na 1 biegu. Teraz po podładowaniu aku do 12,6V i włączeniu zapłonu kill switchem było takie charakterystczne pykniecie i skrzynia zrzuciła na N. Przy słabym aku tego dzwięku nie było wcale, tak jakby coś odcinało ten mechanizm poniżej jakiegoś założonego napięcia. Jednym słowem jeśli wyłączamy moto kill switchem to DCT zostaje teoretycznie na biegu, chociaż koło się obraca i dopiero przy ponownym włączeniu zapłonu kill switchem coś elektrycznego zrzuca na N ale jeśli w międzyczasie spadnie napięcie w aku to efekt jest taki, że pozostaje na teoretycznym biegu, bo nie ma poweru na zrzucenie do N. Nie mniej teraz muszę rozkminić co w około tydzien rozładowało mi aku. Mam podłączony rozdzielacz napięcia i do niego gniazdo zapalniczki po kluczyku więc odpada. Na stałe, bez kluczyka wpięta do rozdzielacza jest przetwornica 12v na 5v USB pod siedzeniem ale nic nie było podłączone i pytanie czy przetwornica sama z siebie pobiera jakiś prąd, żeby rozładować aku w około tydzień? (aku mogło być słabe bo po zimie za dużo nie jezdziłem a moto stało wcześniej długo - nie mniej odpalał normalnie). Pozdro Maciek Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 22.04.2018 o 00:37 |
22.04.2018, 00:55 | #14 |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
jak stoi długo moto co aku powinno być doładowywane, szczególnie przez zimę.
Stawiam więc że sie sam aku rozładował. |
22.04.2018, 01:21 | #15 |
Popularne przetwornice 12/5V USB nie podłączone przez przekaźnik, pobierają minimalny prąd w sposób ciągły i rozładowują akku niestety. Wszystkie dodatkowe odbiorniki przez przekaźnik albo po obwodach załączanych stacyjką, inaczej akku umiera.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
|
22.04.2018, 14:58 | #16 | |
HONDZIARZ
Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 367
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 39 min 45 s
|
Cytat:
Jeżeli komuś w miesiąc znikły prądy w CRFie to wypadłoby sprawdzić wszystkie swoje halogeny / usb / manetki / gpsy itp, bo raczej tak nie powinno być -> głosuję za diagnozą Kisiela. |
|
22.04.2018, 20:25 | #17 |
Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Białystok
Posty: 27
Motocykl: CRF1000L DCT
Online: 5 dni 17 min 10 s
|
DCT stuki w silniku
Mam podobny problem z DCT.
Przy próbie nasmarowania łańcucha miałem problem z obróceniem tylnego koła. Po przejechaniu paru set metrów tylne koło zaczęło się obracać normalnie. Stwierdziłem jednak, że podczas załączania trybu drive i podczas jazdy następuje mocne szarpnięcie i stuk w silniku. Zmiana biegów w trybie automatycznym na wyższe i niższe powoduje stuk w silniku. Poziom oleju był w normie. Afka wylądowała w serwisie i czekam na info co jest grane. Może ktoś z Was miał takie objawy w swoim motocyklu. |
22.04.2018, 20:58 | #18 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: SinCity
Posty: 448
Motocykl: już nie AT :( jest TT955i
Online: 3 miesiące 3 tygodni 21 godz 12 min 12 s
|
Kiedyś Ktoś na forum pisał i tłumaczył dlaczego nie powinno się gasić motocykla killswitchem.
__________________
|
22.04.2018, 21:14 | #19 | |
Banned
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
Cytat:
https://www.youtube.com/watch?v=D0S4nMx_tbA |
|
22.04.2018, 21:34 | #20 | |
Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 117
Motocykl: CRF1000 DCT
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
Cytat:
To muszę przepiąć, żeby szła po kluczyku w takim razie. |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda GL 1000 1976 pomocy! Jak wyrwać łożysko wahacza? | killjoy | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 15.04.2016 16:39 |
Problem z biegami pomocy | KINKONK | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 25 | 31.03.2016 14:02 |
POMOCY Problem z odpaleniem RD04 | Tomasz.C.Afrykanin. | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 17.09.2015 09:18 |