![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ktoś testował ten wynalazek w Afryce?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
W starej się liczy? Działa jak każda inna, +10 do lansu. Mi się tak złota podoba, że jestem w stanie odmówić sobie flaszki w knajpie i dopłacić te 150 zeta do tego koloru
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Mhm, bardziej mi chodziło o tą zwiększoną wytrzymałość 😁, ale nie powiem złota do złotych felg to jest coś 😁
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Nie wiem jak z tą wytrzymałością, ale jak łańcuch się będzie kończył to i tak trzeba by dać nowe zębatki, żeby pozostać w zgodzie z panem Haynesem czy tam "sztuką".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,988
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 3 godz 16 min 40 s
|
![]()
Zwiększona wytrzymałość jest w stosunku do aluniniowych zębatek, które stosuje się w crrosówkach. Są lekkie jak piórko ale po wyścigu do wyrzucenia. W supersproxie srodkowa część ta kolorowa jest aluminiowa a zewnętrzna zębata stalowa. Daje to wytrzymałość zwykłej stalowej i małą oszczędność masy 400g chyba?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Mada, a czym ta oszczędność masy może owocować?
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,988
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 3 godz 16 min 40 s
|
![]()
prędkość maksymalna większa o 1km/h i przyspieszenie do 100 lepsze o 0,01s
Ogólnie im mniejsza masa nieresorowana tym lepiej ale to w sprzęcie typu yz250 może być czuć w NAT tylko +10 do lansu.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Mniejsza masa nieresorowalna zawsze pozytywnie wpływa na pracę zawieszenia
![]() Polki dystrybutor ich nie ma i tak. Jedynie z ruggedroads można |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Dzięki za info
![]()
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Przerost formy nad treścią. Lżejsza od Alu czy stalowej ale tego w NAT nie poczujesz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Większa zębatka. | kowal73 | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 25.11.2010 12:52 |