Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.10.2018, 10:20   #201
dzinks
 
dzinks's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,298
Motocykl: CRF1000L
dzinks jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 1 godz 30 min 36 s
Domyślnie

Lipnie. Czy już były na wykończeniu?

Fajny skok

Edit: po uzupełnieniu fot przez Madę to teraz widać dlaczego

Ostatnio edytowane przez dzinks : 15.10.2018 o 10:56
dzinks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.10.2018, 10:33   #202
bicio
przemieszczacz
 
bicio's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,772
Motocykl: LC8, exc-f 250
bicio jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
Domyślnie

Ja nie wiem jak wy to robicie, 3 sezon mam NOKi w LC8 i trzymają elegancko, fakt że kilka razy w międzyczasie rozbierałem zawias więc było czyszczone i nowy smar KYB między uszczelniacze. Zielone SKF poległy po jednym wyjeździe na Ukrainę. Może to ta ichniejsza glina czy tam ił.
__________________
'03 Hello Kitty

Słowiański Zimny Wiatr
bicio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.10.2018, 10:36   #203
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,151
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 6 miesiące 3 tygodni 2 dni 23 godz 54 min 40 s
Domyślnie

Takie błoto

bardzo skutecznie rozpieprza uszczelniacze i to nie tylko w NAT.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.10.2018, 10:36   #204
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,946
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 2 tygodni 5 dni 21 godz 29 min 33 s
Domyślnie

https://web.facebook.com/photo.php?f...&theater&ifg=1

Tutaj gość opisuje, że problemem szybko puszczających lag to spowodowane jest kiepskimi uszczelniaczami pyłowymi, a w zasadzie za slabymi sprężynkami w nich.
41694422_2148495688508312_108124599085957120_n (1).jpg
Pic 1 and 2
This is how much dirt was getting past my dust seal. This is in 1000km with OEM spring only.

41682188_2148495811841633_3433996382317314048_n.jpg
Pic 3.
Now with the added oil seal spring, again 1000km of same muddy conditions. Beautiful and clean.

41673043_2148495865174961_6400970145560264704_n.jpg
Pic 4
Shows the spring size differance between the
OEM scraper seal and oil seal. 1.5mm and 2mm. Most off road bikes use 2mm min on the scraper.

41671987_2148495975174950_1740089777882923008_n.jpg
Pic 5 and 6
This is how I did mine, I just added the larger 2mm diameter spring closest to the lip and left the 1.5mm one below it. But I'm sure the 2mm alone would be ok too.

41659023_2148496021841612_5703628539438301184_n.jpg
Pic 7
Honda (left) vs Kawi seal (right). You can see the energized lip on the kawi seal. This will help even further to keep dirt out.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.10.2018, 11:22   #205
Sierdiukov
 
Sierdiukov's Avatar


Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Kraków
Posty: 131
Motocykl: AT CRF1000
Sierdiukov jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s
Domyślnie

Potwierdzam to co Mada - Honda zamotała słabe sprężynki. Nie ma co zakładać oryginalnych, trzeba akcesoryjne. Ja już dwa razy swojej pieluchy zakładałem i mam dość. Oprócz tego założyłem krótkie neopreny Krieg'a.
Sierdiukov jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.01.2019, 12:44   #206
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
Domyślnie

uszczelniacze Kawasaki to koszt 54zł !!! niewiele jak za NOK z dwoma sprężynkami.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2019, 21:11   #207
Krzysztof13
 
Krzysztof13's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 5
Motocykl: RD03
Krzysztof13 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 godz 45 min 37 s
Domyślnie

cześć wszystkim , mnie tez dopadła ta choroba, po 15 tyś. kto zna wymiary tych uszczelniaczy? jakie najlepiej założyć? jakiej firmy? i jaki olej polecacie ? ile nalać oleju?
dzieki za info .
Krzysztof13 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.08.2019, 18:58   #208
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
Domyślnie

w okolicy 80.000 zdecydowałem się na wymianę uszczelniaczy (nie puszczały jeszcze) ale wiadomo ryzyko już duże a w trasie nikomu nie życzę wymiany
więc...

poszły uszczelniacze Kawasaki czyli NOK tyle, że warga kurzowa jest ze sprężynką. Przetestuję i zobaczymy ile wytrzymają....

Uszczelniacze te mają także inna budową wargi olejowej i trudno mi powiedzieć czy to na + czy - , jednak mając w rękach OEM oraz te OEM z Kawasaki zastanawiałem się dlaczego dali uszczelniacze z wargą kurzową bez sprężyny...

1. Może to oszczędność
2. Może taka konstrukcja pozwala na łatwe wydostanie się nieczystości ponieważ od strony wewnętrznej łatwo ją odchylić i nieczystości łatwiej się wydostaną na zewnątrz niż kiedy jest dodatkowa sprężyna.
3. a może chodzi o opory (tarcie) uszczelniacze z jedną sprężynką stawiają mniejszy opór.

Odnośnie montażu, nie warto dawać pomiędzy wargi jakiegokolwiek smaru nawet dedykowanego później laga zawsze jest upiep..na i tłusta i można odnieść wrażenie, że uszczelniacze zaczynają puszczać... teorie są różne na ten temat, ja dałem smar KYB i po 1500km czyściłem wnętrza uszczelniaczy z powrotem (odchylając delikatnie wargę kurzową) bo ciągle syf się zbierał na rurach.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.09.2019, 21:43   #209
Crass


Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 45
Motocykl: CRF1000
Crass jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 44 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post

Odnośnie montażu, nie warto dawać pomiędzy wargi jakiegokolwiek smaru nawet dedykowanego później laga zawsze jest upiep..na i tłusta i można odnieść wrażenie, że uszczelniacze zaczynają puszczać... teorie są różne na ten temat, ja dałem smar KYB i po 1500km czyściłem wnętrza uszczelniaczy z powrotem (odchylając delikatnie wargę kurzową) bo ciągle syf się zbierał na rurach.

Chyba za dużo nawaliłeś tego smaru Ja przesmarowałem delikatnie KYB’em nie miałem takiego problemu.
Crass jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.09.2019, 23:10   #210
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,497
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 46 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Crass Zobacz post
Chyba za dużo nawaliłeś tego smaru Ja przesmarowałem delikatnie KYB’em nie miałem takiego problemu.
nie za dużo... okazało się, że to nie smar wyłaził

USZCZELNIACZE KAWASAKI NIE NADAJĄ SIĘ DO CRF

przy jeździe po wertepach puszczają olej, także drogo mnie ten test będzie kosztował bo do wymiany są. Podkreślam nie ciekną ale jakby "popuszczają"

Uszczelniacze KAwasaki są stosowane wyłącznie w VN1700 jest to klasyczne zawieszenie a nie upside down.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 18:07
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo Ronin Uklad paliwowy i wydechowy 2 16.04.2011 23:23
POMOCY !!! cieknące hamulce chomik Hamulce, kola, opony 9 11.07.2010 23:53
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 03:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.