![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#241 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,963
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 15 godz 41 min 12 s
|
![]()
Ohlins ma dwie 95 i 105 obie są sztywniejsze niż ori w nat więc i tak będzie lepiej.
Ja bym brał, złoto to złoto.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 36 s
|
![]()
wracam po intensywnym weekendzie w Offie.. jednak 130 sprężnna na tyle to za dużo nawet przy wielkim cielsku..
![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,063
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 4 dni 5 godz 25 min 38 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
![]() |
![]()
Dla potomności, w kwestii zawieszenia:
Zamontowałem to ustrojstwo https://allegro.pl/oferta/lacznik-wa...eta-7912778846. Mam 180cm, NAT2016 i wolę mieć kanapę w górnej pozycji. Trochę mi brakowało by postawić pewnie nogi na ziemi więc postanowiłem obniżyć nieco NAT. Przy okazji serwisu, obniżyłem lagi o 0,5cm i 1cm na łączniku jak wyżej. Dalej trochę mi brakuje, ale czuję się trochę pewniej. Za to NAT przestała mieć jakiekolwiek szimy, wibracje i inne nieprzyjemne zachowania na asfalcie. A miała wcześniej szimę przy różnych prędkościach, zależnie od stopnia zużycia opon (K60, TKC70). Generalnie jestem zadowolony z tego zakupu i będę dalej testował różne ustawienia. Wyglada na to, że przez lekką zmianę geometrii poprawiło się prowadzenie. Przy czym gdyby chcieć zachować poprawny SAG z tyłu, to przód trzeba by podnieść... I chyba dlatego Honda wybrała za mały SAG z tyłu - mniejsze zło. Chciałem też utwardzić tył mocniejszą sprężyną, ale wyglada na to, że w przewidywalnej przyszłości będę jeździł sam więc odpuszczam. Poza tym ta progresywna Hyperpro pewnie zniosła by efekt obniżenia uzyskany na łączniku. Przy okazji - jeśli ktoś zainteresowany to chyba sprzedam nową Hyperpro jak z linka https://ruggedroads.co.uk/Hyperpro-S...g-CRF1000-2016. PS pośmigałem tez nieco po polnych drogach i nie zaobserwowałem by coś dobijało czy obcierało. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,494
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
Sprężyna z tyłu zmieniona. Wleciał liniowy K-tech 105N (masa kierownika 90-110kg). Ważę ok. 95kg i obecnie mam z tyłu 7cm sagu (czyli ok.31% - zerowe napięcie wstępne, na serii max napiętej miałem 41%). Sam moto siada 2,5cm i jest fajnie wysoko pod tyłkiem (wreszcie). Kupiona w RR za 85Ł.
Sprężyna jest dłuższa o 1cm, ma 1,5 zwoju więcej i jest zrobiona z grubszego drutu: 20190508_171642.jpg 20190508_171739.jpg 20190508_171609_HDR.jpg 20190507_202448.jpg 20190509_203414.jpg Wymiana dosyć prosta, samemu się da bez stresu - najłatwiej użyć dwóch pasów ściągających: Test z jazdy najwcześniej po następnym łykendzie...niestety... ![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,383
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Majki, wrzuć proszę pełne oznaczenie sprężyny - przyda się.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,494
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 6 min 2 s
|
![]()
2str. wcześniej wszystko było podawane: http://africatwin.com.pl/showpost.ph...&postcount=226
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,218
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 56 min 37 s
|
![]()
majki, dając dłuższą sprężynę podniosłeś moto o 1 cm. Czy można by dać krótsza sprężynę żeby go obniżyć? Wiadomo, skok może na tym ucierpieć, ale czy coś jeszcze negatywnego mogłoby się stać? Nie chodzi mi o ekstremalne zakresy pracy, a o wygodniejsze sięganie stopami do podłoża.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Można. Są takie zestawy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,218
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 56 min 37 s
|
![]()
Znalazłem jeszcze takie coś do obniżenia nawet o 2,5 cm: https://allegro.pl/oferta/lacznik-wa...0c404f69ac7020
Ciekawe jak szybko można sobie to przestawiać, w zależności od tego jak aktualnie chcę latać? Zdaje się, że to kwestia dwóch kluczy, poluzowania i dokręcenia śruby... Ostatnio edytowane przez MrWaski : 10.05.2019 o 10:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 22:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 23:00 |