![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 12
Motocykl: RD03
![]() Online: 8 godz 58 min 24 s
|
![]()
Hejka jako ze stałem się właścicielem ATAS 1000 szukam zaleceń wskazówek oraz pomocy jak ustawić zawieszenie przód tył dla 100 kg faceta , jazda 95% asfalt czasem pojawi się szuterek , może coś wiecej ale to póżniej
wiem ,że nie ma złotego środka , ale liczę ,że ktoś o podobnej wadze przebrnął przez ten problem , sprawdził i ma dzieki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Zaczynasz od ustawienia SAG (skręcanie sprężyn lub ich wymiana) podobno w Afryce ma być 30% z przodu i z tyłu, i to ustawienie jest "uniwersalne". Podobno Afryka jest projektowana pod użytkownika 75kg, więc jest szansa, że potrzebujesz twardszych sprężyn z przodu i z tyłu bo tyle nie zrekompensujesz napięciem wstępnym.
Następnie podczas jazdy bawisz się kręceniem regulacją tłumienia i odbicia w obu amorach wedle uznania, tak aby nie bujało ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 12
Motocykl: RD03
![]() Online: 8 godz 58 min 24 s
|
![]()
ok rozumiem , jednak zaczynając przygodę z Afrą nie chcę walić kojenych $$$ w jej modernizację , wiem ,że ludziki na świecie także sobie radzą na fabrycznych spręzynkach
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
najnormalniej sobie radzą. nie radzą sobie wannabeblazusiaki :P
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 12
Motocykl: RD03
![]() Online: 8 godz 58 min 24 s
|
![]()
trochę martwi mnie bujanie się tyłka moto przy standardzie z tyłu i 100 kg , Japońce ustawili standard na jakies 80 kg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,408
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 35 min 8 s
|
![]()
A ile już przejechałeś kilometrów, że aż tak Ci źle?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 12
Motocykl: RD03
![]() Online: 8 godz 58 min 24 s
|
![]()
nazwijmy to wystartowałem dopiero .... szukam rozwiązania i opcji pod wagę ... czasem wystarczy zapytać delikatnie zmienić i życie jest przyjemniejsze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,792
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Jak skręcenie sprężyny na maksa i skręcenie tłumienia nie pomaga, to wydaje mi się, że musisz zastanowić się nad nową spręzyną.
Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,408
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 35 min 8 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 908
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 17 godz 53 min 42 s
|
![]()
Jeśli nie jedziesz na âtarkiâ Mongolii lub mocne âwyrypyâ w terenie to nie ma czym się przejmować. Zawieszenie jest mocno komfortowe dla zwykłego zjadacza chleba
![]() Jeździć i cieszyć się nowym moto.
__________________
www.grzechunakolach.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gmole nat/atas | Dario | Gadżety / wyposażenie | 3 | 18.03.2019 23:55 |
Tank Bag ATAS | muszel72 | Gadżety / wyposażenie | 10 | 22.01.2019 13:10 |