Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.02.2022, 15:25   #161
MUTT


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: nad rzeczką , opodal ...
Posty: 640
Motocykl: RD07a
MUTT jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 3 dni 17 godz 22 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post

.......albo będę jeździł bez ABSu jak wieloma poprzednimi motocyklami gdyby przyszło mi kupować pompę za kilka tyś pln dwa miechy po zakupie motocykla
czy w GS 1200 jest to równie prosty zabieg jak w GS 1150
MUTT jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.02.2022, 16:25   #162
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,854
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 5 dni 13 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MUTT Zobacz post
czy w GS 1200 jest to równie prosty zabieg jak w GS 1150
Nie mam pojęcia, ale jak mi ABS nie działa to hamulce działają zakładam że awaryjnie można tak jeździć i nic nie wybuchnie. I że hebli nagle nie stracę.

Ja mentalnie z epoki jestem takiej że jazda bez ABSu motocyklem to coś normalnego. Ale tak poza wszystkim, na czarnym jak już jest w motocyklu to mógłby działać.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.02.2022, 16:31   #163
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
Nie mam pojęcia, ale jak mi ABS nie działa to hamulce działają zakładam że awaryjnie można tak jeździć i nic nie wybuchnie. I że hebli nagle nie stracę.

Ja mentalnie z epoki jestem takiej że jazda bez ABSu motocyklem to coś normalnego. Ale tak poza wszystkim, na czarnym jak już jest w motocyklu to mógłby działać.
tak nic nie wybuchnie, spokojnie mozesz latac. System sie nie uzbraja i nie raguje tak ze hamulce dzialaja jak by go nie bylo. Nie mniej warto by dzialal czasem sie przydaje
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.02.2022, 16:56   #164
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,015
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 22 godz 14 min 52 s
Domyślnie

Jeszcze wyjdzie na to, że jestem tutaj największym gieesiarzem ( Afrykę 3 mam nadal) a jeszcze kiedyś miałem odruch wymiotny przez ich urodę ..
Mam 1150 GS bez ABS i wspomagania. Proste i nie ma się co spier.. Moto fajne w trasy, 6 jako nadbieg robi robotę.. ale i na co dzień też fajny. Można wozić powietrze w kufrach albo inne rzeczy w, zamiast jechać na przykład samochodem na zakupy. Na początku przeszkadzały mi kierunkowskazy, sposób włączania, masa ogólnie mi też przeszkadzała ale teraz po kilku latach jest ona Plus i nie chcę się z nim rozstać. Palii koło 5,5l. Fajny w prowadzeniu stabilny.
Później przyszedł już klasyk, r100 paryż-dakar. Pocieszny sprzęt.
Jesienią zeszłego roku GS 800 doszedł. W ciągu tego czasu zastąpił Afrykę i chyba ją wygryzie nawet. Świat się kończy. Lekki poręczny mało pali. I kilka ich fot.
https://photos.app.goo.gl/yeTZpF7gXGkPcb4XA
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.02.2022, 17:55   #165
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,854
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 5 dni 13 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Widmo80 Zobacz post
Jeszcze wyjdzie na to, że jestem tutaj największym gieesiarzem ( Afrykę 3 mam nadal) a jeszcze kiedyś miałem odruch wymiotny przez ich urodę ..
Mam 1150 GS bez ABS i wspomagania. Proste i nie ma się co spier.. Moto fajne w trasy, 6 jako nadbieg robi robotę.. ale i na co dzień też fajny. Można wozić powietrze w kufrach albo inne rzeczy w, zamiast jechać na przykład samochodem na zakupy. Na początku przeszkadzały mi kierunkowskazy, sposób włączania, masa ogólnie mi też przeszkadzała ale teraz po kilku latach jest ona Plus i nie chcę się z nim rozstać. Palii koło 5,5l. Fajny w prowadzeniu stabilny.
Później przyszedł już klasyk, r100 paryż-dakar. Pocieszny sprzęt.
Jesienią zeszłego roku GS 800 doszedł. W ciągu tego czasu zastąpił Afrykę i chyba ją wygryzie nawet. Świat się kończy. Lekki poręczny mało pali. I kilka ich fot.
https://photos.app.goo.gl/yeTZpF7gXGkPcb4XA
Nooo..., gratulacje posiadania takiej stajni

Jesteś cichociemny Widmo bo w profilu rd03, zdjęcie afryczki a w garażu trzy beemki

A jak się ma użytkowo f800gs do 1150gs na asfalcie? Bo mocno rozważałem 800 ale wygrała ciekawość boxera i to że w teren to bym chciał ale na singlu takim jak np xt660r czy crf300, ogólnie znacznie lżejsze. Bo wszelkie trampkopodobne czy cięższe w piachu mi się nie podobały.

Dubel, dzięki bardzo za info
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.02.2022, 19:44   #166
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,015
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 22 godz 14 min 52 s
Domyślnie

Zimny -1150 i 800 mocowo są podobne nawet. Ale jak np trampek Ci za cieżki w off to i na 800 byś nie miał frajdy w offie czy w piachu . Jak latasz asfaltami to 1200 jest bardzo dobrym wyborem( latałem kolegi 1200 i względem mojego 1150 jest lżejszy w obyciu i taki przyjemniejszy) i np jakbym miał jechać na Albanie tylko ekspresówki i asfalt to wolałbym 1150 od 800, ale jak na miejscu miały by być offy , szutry i inne polniaki to 800 bym wolał. 1150 lepiej jedzie autostradą, zapinasz 6 bieg 110km,h obroty koło 3,5 tyś , silnik śpi a kilometry lecą szybko.. No i pojemności nic nie zastąpi, łańcucha nie smarujesz, w kufry i z tyłu naładujesz nawet z 50 kg i nie czujesz tego.
800 na ekspresówce tez poleci bez problemu, ale nie jedzie już tak stabilnie, czuc podmuchy wiatru a na takim 1150 nie robi to wrażenia. W sumie 1150 też kupiłem z ciekawości boksera
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.02.2022, 20:23   #167
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,741
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 1 godz 25 min 11 s
Domyślnie

Docent w Bydgoszczy więc chyba nie po drodze. Ale fachowiec również wszechwag.
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.02.2022, 12:44   #168
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,854
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 5 dni 13 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
Docent w Bydgoszczy więc chyba nie po drodze. Ale fachowiec również wszechwag.
Tak tak, to w kwestii wysyłkowego ogarnięcia pompy w razie co.

Grunt że mam 3 rzetelne namiary Dam znać po rozwiązaniu zagadki.

Widmo80 - doskonale rozumiem. Ja własnie dlatego nie chciałem GSa kiedyś bo trochę przytłaczała mnie masa a 1200 był daleko poza zasięgiem. No i fakt, 120 na budziku, niecałe 4 tys rpm i motocykl płynie, paląc poniżej 5,5L.
Oczywiste że 800 fajniej się sprawdzi na polnych drogach, geometria, masa, kółko 21, to wszystko robi swoje.

Może i powinienem był mocniej przyjrzeć się 800...ale skupiłem się na tym do czego będę motocykla głownie używał. Niemniej 800 jako kompromis wydaje się bardzo dobrym następcą motocykla typu trampek.

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.02.2022, 13:23   #169
JarekO

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,521
Motocykl: nie mam AT jeszcze
JarekO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 19 godz 44 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
Tak tak, to w kwestii wysyłkowego ogarnięcia pompy w razie co.

Grunt że mam 3 rzetelne namiary Dam znać po rozwiązaniu zagadki.

Widmo80 - doskonale rozumiem. Ja własnie dlatego nie chciałem GSa kiedyś bo trochę przytłaczała mnie masa a 1200 był daleko poza zasięgiem. No i fakt, 120 na budziku, niecałe 4 tys rpm i motocykl płynie, paląc poniżej 5,5L.
Oczywiste że 800 fajniej się sprawdzi na polnych drogach, geometria, masa, kółko 21, to wszystko robi swoje.

Może i powinienem był mocniej przyjrzeć się 800...ale skupiłem się na tym do czego będę motocykla głownie używał. Niemniej 800 jako kompromis wydaje się bardzo dobrym następcą motocykla typu trampek.

Pozdrawiam
zimny

Wcale 800 się tak lepiej nie sprawdzi niż 1200. 800-tka jest fajna ale 1200 ogólnie jest bardziej uniwersalny. A jak ktoś najwyżej szutrami jeździ to zupełnie nie ma gadania, bo wtedy nie ma chyba nic lepszego niż 1200 (a LC to już zupełna petarda).
JarekO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.02.2022, 13:39   #170
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,854
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 5 dni 13 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JarekO Zobacz post
Wcale 800 się tak lepiej nie sprawdzi niż 1200. 800-tka jest fajna ale 1200 ogólnie jest bardziej uniwersalny. A jak ktoś najwyżej szutrami jeździ to zupełnie nie ma gadania, bo wtedy nie ma chyba nic lepszego niż 1200 (a LC to już zupełna petarda).
Aha, no fakt, że na 800 nie jeździłem. A po ubitym szutrze na 1200 jechało mi się bardzo dobrze Po piachach nie zamierzam jeździć czymś innym niż singlem...kiedyś.

Znaczy, że dobrze wybrałem jak się polubimy i zostanie na dłużej to może kiedyś jego następcą będzie LC ale naprawdę, nie ma co planować, po 50km stwierdzam że sprzęt (silnik) ma dokładnie taki charakter jak lubię. Troszkę jak V-Strom 650 tylko wszędzie jest więcej mocy i momentu.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.