|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.02.2011, 21:47 | #1 |
Niepozorny
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wiocha na Jurze, bliżej Krakowa niż Częstochowy
Posty: 565
Motocykl: Bardzo stara Teresa
Online: 4 tygodni 1 dzień 1 godz 27 min 10 s
|
Mam problem
Witam.
Nie za wiele odzywam się ostatnio na forum ( nie chcę być uważany za nabijacza postów, któremu się nudzi w zimie ) a już zwłaszcza w tematach technicznych, ale mam pewien problem. Wprawdzie świta mi humanistycznej łepetynie jego rozwiązanie ale chciałbym się poradzić maniaków słaboprądowych bo fachowców od naprawdę dużych prądów to mam do obrzydzenia w pracy. Otóż, czy istnieje na rynku jakieś urządzenie albo myk, który pozwoliłby na zmianę prądu stałego, czerpanego z akumulatora afri na prąd zmienny, najlepiej o napięciu 220V. Czy to jest w ogóle możliwe ?
__________________
Moja jest tylko racja bo to Święta Racja. A nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam. ( Dzień Świra ) Kocham Łódź |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 11:56 |
Problem z serduchem RD 07a | Belfegor | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 16.04.2012 12:37 |