Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.04.2018, 21:39   #15
luk2asz
 
luk2asz's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,335
Motocykl: CRF1100
luk2asz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 58 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bosmna 65 Zobacz post
Mam podobny problem z DCT.
Przy próbie nasmarowania łańcucha miałem problem z obróceniem tylnego koła.
Po przejechaniu paru set metrów tylne koło zaczęło się obracać normalnie. Stwierdziłem jednak, że podczas załączania trybu drive i podczas jazdy następuje mocne szarpnięcie i stuk w silniku. Zmiana biegów w trybie automatycznym na wyższe i niższe powoduje stuk w silniku.
Poziom oleju był w normie. Afka wylądowała w serwisie i czekam na info co jest grane.
Może ktoś z Was miał takie objawy w swoim motocyklu.
Jak smarujesz kolo na stopce centralnej , to włącz N. Masz luz i koło chodzi bez problemu. Włączeniu D i stuk to normalna sprawa, w końcu skrzynia wbija jedynkę jak w manualu, a to że stuka przy zmianie, to stuka skrzynia , normalne jak biegi się zmieniają .
luk2asz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda GL 1000 1976 pomocy! Jak wyrwać łożysko wahacza? killjoy Rama, zawieszenia, napęd 7 15.04.2016 16:39
Problem z biegami pomocy KINKONK Silnik, sprzęgło, skrzynia 25 31.03.2016 14:02
POMOCY Problem z odpaleniem RD04 Tomasz.C.Afrykanin. Uklad paliwowy i wydechowy 18 17.09.2015 09:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.