|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
04.09.2019, 20:00 | #1 |
Kiedyś R.T70
Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,422
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
Walt Siegl Motorcycle. Da się?
https://waltsiegl.com/the-adventure/
https://waltsiegl.com/portfolio/brya...enture?sfns=mo Engine: 1100cc Ducati two-valve unit (fully rebuilt and blueprinted). Frame: first series Hypermotard with additional bracing. Fuel cell: 4.4 or 6.5 gallons. Suspension: 8.5âł travel with Marzocchi forks (upgraded internals). Ohlins rear shock. Swingarm: Single-sided Final drive ratio: 14/41 Wheels: spoke, 19/17 combination. 70/30 on/off road tires Brakes: Brembo dual disc radial calipers Bodywork: Kevlar carbon Sophisticated GPS system with removable tablet. Heated grips Optional panniers system Weight: 350 lbs with 6.5 gallon fuel cell
__________________
Serdecznie pozdrawiam. Romek T. Ostatnio edytowane przez tyran : 04.09.2019 o 20:16 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
iGO Primo Motorcycle Edition | Patiomkin | Zastosowanie praktyczne | 17 | 11.07.2019 16:17 |