Cytat:
Napisał Fizolof
A ktoś kiedyś narzekał, że założył zawias od S-ki i że wyglada teraz bajera, ale jeździ się gorzej bo się podniósł środek ciężkości i wali się bardziej w zakrętach i tak jakoś zapamiętałem a było to w czasach kiedy myslalem o kupnie 990. Jestem ciekawy Twojej opinii jak już zmienisz. Ja chce T7 podnieść o 2-2,5 cm
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
Mialem Lc8 z 210 mm skoku i R-kę. Jeśli ktoś myśli o R na szosie, czy też moto uniwersalnym i wykorzystywaniem pełnej mocy, to pomylone gary (moim zdaniem). R bez Abs i większość siły hamowania idzie w zawias, a jak kierownik nie ma obycia ze sprzętem, tak jak ja nie miałem, to były uślizgi tylnego i przedniego koła też. Pomijam już samą prace zawiasu, że gdy w gaz, to kiera do góry. Jak gwałtowne hamowanie i pełne zanurzenie i bywały uślizgi kół. Na Scorpionach jeszcze pół bidy, ale na Mt 21 już było bardzo wesoło, pory pełne i nie ukrywam, że w prowadzeniu moto miszczem świata nie jestem. Im lepsza kocha, tym mniej stabilniej i bezpieczniej na czarnym, ale to żadna nowość. Objuczony R, to już "latawiec". Już na 210mm hamulec przód potrafi zahamować, tył... w 80% nie robi, z dużym opóźnieniem i Abs, a w R, opóźnienie i blokada koła.
Ogólnie nie rozumiem, po co motać ten zawias wyżej... Ja, teraz już wiem, że lżejsze moto więcej zrobi, niż ciężki klocek i wyższy zawias. Ok, jak jeździłeś cross, trial, to może go wykorzystasz, może... W sumie to kierownik jedzie,a nie moto...