Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.05.2021, 11:24   #11
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
Domyślnie

Miałem okazję zrobić na NC700 DCT z pierwszej generacji jakieś 5kkm.
Pierwsze wrażenie - siedzę jak na rowerku, ale dajmy jej czas.

Miasto - mega zwinne i wyrywne pomimo teoretycznie małej ilości koni.
Tryb D - najniższej zszedłem na trasie solo z kuframi do 3.2
Tryb S - 3.8 - wiadomo, poszaleć też czasem na trasie trzeba.
Tryb M - 2.8 na trasie - przelotowa do 120 km/h.

Urzekł mnie CBS - nie wiem jak w nowszych modelach, ale tu był to strzał w dziesiątkę sprawności hondy. Kilkanaście dzikich akcji, że w złożeniu trzeba hamować i... nie było czasu myśleć ile siły na przód i tył aby się nie wyłożyć (2 razy zwierzak i kilka razy kierownik katamarana doprowadził do tego).

Osłona przed wiatrem - dołożyłem deflektor (mam 180cm) i było ok.

Schowek na kask - GENIALNA sprawa, tak jak Matjas napisał, centrum ładowania i czasem inne szpeje.

Prowadzenie - jak po sznurku, bardzo przewidywalne.
Heble - przód w teorii mógłby być ciut mocniejszy, ale z racji CBS tył pomaga jest ok. ABS działał też bardzo dobrze.

Hamowanie z DCT - również fajna sprawa chociaż tam nie ma tego, co ma NAT.

Przejechałem się kilka razy z moją kobitką i... nie jest to moto dla dwóch wysokich osób zdecydowanie, a przynajmniej dla wysokiego kierownika i kobitki, co lubi zamiast mocno się wkleić w kierownika opierać o kufer... tu NC traci nieco walorów prowadzenia, bo przednie koło ma już mniejszą trakcję niestety i to czuć.

W teren w tym nie wjechałem chociaż korciło, ale typowo szosowe opony studziły mój zapał skutecznie.

Gdybym chciał moto do miasta i nawet na dłuższe wypady asfaltem solo - naprawdę godne uwagi moto.

Usterki - zdarzało się, że jeden z solenoidów nawalał i efektem tego był problem z biegami - trzeba było zatrzymać się, wyłączyć moto i włączyć ponownie. Po wymianie centralnego (środkowego) solenoida wszystko grało jak trzeba.
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda Riding Gear 2019 darius Gadżety / wyposażenie 8 25.11.2018 19:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.