![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Administrator
![]() |
![]()
No i to zasługuje na uwagę , dopóki producenci akumulatorów nie wymuszą zakazu ich sprzedaży.
Jak kiedyś pisałem , otworzyłem kiedyś akumulator nierozbieralny zanim poszedł na złom , brakowało ok 30% elektrolitu. Nie ma cudów , producent zrobi wszystko by sprzedać jak najwięcej a najprostszą do tego drogą jest "psucie" na etapie produkcji. Co do testów ładowania , mam obecnie w garażu zasilacz , ładowarkę automatyczną o dwóch transformatorowych nie wspominając. Badania trwają , po zakończeniu się podzielę. Dziś pacjentem jest akumulator niemal nieżywy 9.84V , ale o tym później. Spokojnie to nie mój , to sąsiadka go zabijała , a ja tylko ratuję ... sąsiadkę ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 18:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 23.08.2014 00:28 |