|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28.08.2013, 21:26 | #1 |
HONDZIARZ
Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 368
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 39 min 45 s
|
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna?
Hej :-).
RD04. Gaźniki po serwisie. Wymienione membrany, air-cuty, zaworki iglicowe i króćce ssące. Sprawdzone pływaki, ustawiony skład mieszanki, zrobione synchro. Działa jak marzenie. Po jakimś czasie zaczęło falować na wolnych obrotach. Czasem troszeczkę a czasem aż 1000-1500obr. Cóż by można sprawdzić we własnym zakresie? |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 14:20 |
Pali na 1 gar (wolne obroty) | Zet Johny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 34 | 20.11.2011 00:52 |
Dwa wolne wężyki-tylko po co? | Kobra | Uklad paliwowy i wydechowy | 15 | 26.04.2011 18:23 |
Gaznik, modul, swiece? Gdzie tkwi przyczyna? | e200g_ | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 09.10.2008 09:50 |